Mint ezzel kapcsolatos, hozzánk eljuttatott közleményükből kiderül, hogy a szálloda, amely 2022-ben nyílt meg újra,
nagy hangsúlyt fektet a csapatmunka optimalizálására, a belső folyamatok és a részlegek közötti együttműködés hatékonyságának növelésére, és ezáltal a vendégelégedettség maximalizálására.
Árvai Zoltán szállodaigazgató a partnerség kapcsán elmondta:
Fontos számunkra, hogy támogassuk vezetőinket a rendszeres visszajelző beszélgetések kialakításában, az OKR (Objectives and Key Results) alapú negyedéves ciklusok fejlesztésében, valamint a vezetőfejlesztés terén és a belső kommunikáció hatékonyságának növelésében.
A most kezdődő együttműködés keretében a KCC átfogó tanácsadói szolgáltatásokat nyújt a szálloda számára, amelyek hozzájárulnak a vezetők és a munkatársak közötti hatékony kommunikációhoz, a csapatkohézió javításához és a vendégélmény fokozásához.
A Novotel továbbra is elkötelezett amellett, hogy a vendégei számára magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtson, és ebben a KCC kiemelt stratégiai partnereként játszik fontos szerepet, teszik hozzá.