Új generációs, jól kereső utazó közönséget céloz meg kisfilmjeivel ez a budapesti ötcsillagos hotel

A BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult kisfilmeknek köszönhetően világszerte többmillió nemzetközi tévénéző ismerkedhet meg a következő hetekben a Vörösmarty téren található Dorothea Hotellel és ezáltal Budapesttel, mint vonzó európai turisztikai célponttal, tudható meg legfrissebb közleményükből.

Mint írják, az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a közelmúltban megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről.

Hotel Dorothea / Forrás: BDPST
Hotel Dorothea / Forrás: BDPST

Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért nyílt a Dorothea Hotel, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot

– mondta ezzel kapcsolatban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.

Hotel Dorothea / Forrás: BDPST
Hotel Dorothea / Forrás: BDPST

Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője.

Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik

– tette hozzá Piero Lissoni.

Hotel Dorothea / Forrás: BDPST
Hotel Dorothea / Forrás: BDPST

A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok

- fűzte mindehhez Cameron McNeillie, az ötcsillagos szálláshelyl szállodaigazgatója.

A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket 2024 júliusában kezdi el sugározni a CNBC International kereskedelmi reklámszüneteiben.

Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilm az alábbi linken nézhető meg:


NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.
Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban

Kastélyszállodások éves találkozója az alsópetényi Prónay-kastélyban 

Sikeresen lezajlott a Magyar Kastélyszállodák és Történelmi Épületek Szövetségének éves közgyűlése.
Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels

Újjászervezte értékesítési csapatát az Accent Hotels 

Magyarország piacvezető független szállodaüzemeltetője öt szakembert léptetett elő értékesítési csapatában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.