Mint írják, az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a közelmúltban megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről.
Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért nyílt a Dorothea Hotel, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot
– mondta ezzel kapcsolatban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.
Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője.
Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik
– tette hozzá Piero Lissoni.
A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok
- fűzte mindehhez Cameron McNeillie, az ötcsillagos szálláshelyl szállodaigazgatója.
A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket 2024 júliusában kezdi el sugározni a CNBC International kereskedelmi reklámszüneteiben.
Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilm az alábbi linken nézhető meg: