Új lifestyle márka a midscale szegmensben

Az Accor tovább bővíti a portfolióját egy új lifestyle márka elindításával a midscale szegmensben, Tribe néven. Az economy és midscale szegmensben szerzett tapasztalatait és a luxusszállodákban megalapozott hírnevét az Accor tovább erősíti jelenlétét a lifestyle szektorban, hogy még szélesebb körben tudja kielégíteni partnerei és vendégei igényeit.

Az Accor most indított márkája egy egyszerű tényre adott válaszként indult: ma az utazók, a korábbinál még többen magasszínvonalú szolgáltatást keresnek, elérhető áron. Ezért olyan meglepő, egyedi, érdekes és gondossággal kiválasztott szolgáltatást nyújtanak, amely inkább a stílusra, semmint az árra koncentrál. A TRIBE átalakítja a hagyományos szállodai élményt, lehetővé téve, hogy a vendégek éljenek, dolgozzanak és szórakozzanak kortárs belső terekben.
 
Céljuk, hogy formabontóan tudja kielégíteni a vendégek elvárásait és igényeit. Egy rugalmas és egyedi modell segítségével, az új „törzsi” koncepció a gyakran utazó nemzetközi célközönséget célozza meg. Mindegy, hogy üzleti vagy turisztikai célja van az utazásnak, az új brand közössége olyan, mint a mai férfiak és nők: független, kíváncsi és kalandvágyó.
 
 
 
A  koncepció része az életteli belső terek, melyek egy nagy és barátságos lobby köré csoportosulnak, a szobák pedig a legmagasabb szintű technológiát és kényelmet ajánlják. A vendégek több ponton is új élményeket kapnak:

A design megtalálja a kifejezési formáit a részletekben. Minden élettérben és szolgáltatásban előtérben van a felhasználóbarát hozzáállás, nem felejtve a stílust és kényelmet. Minden úgy került kialakításra, hogy növelje a térérzetet, a dekorációt és a felhasználói-élményt. A design nyitott – a szálloda közös terei és szobái nagyobb térérzetet biztosítanak és nyitottak a külső terekre.

A modern stílust művészi igényességgel kiválasztott tárgyak teszik még kiemeltebbé. Moroso-székek, számos Jean-Paul Gaultier párna, a neves brit designer, Tom Dixon által tervezett lámpák stb. A lobbytól a vendégszobákig, minden tárgy odafigyeléssel lett kiválasztva és elhelyezve, egy különleges hangulatot adva a szállodának.

A szobákban a vendégek számára rendelkezésre állnak ágy alatti tárolók, kikapcsolódhatnak egy okostévé előtt, vagy felfrissülhetnek a zuhanyzóban, Kevin Murphy termékekkel. A drága minibar helyett minden vendég számára ingyen biztosított egy Nespresso kávégép és T2 teafilterek. Állandóan rendelkezésre áll egy Fogd és Vidd állomás is.
 
Helyi termelőkkel közösen, a szállodák autentikus és felelősségteljes konyhát üzemeltetnek, ahol szezonális termékeket használnak. A napszaktól függetlenül a Tribe Foods nappal kávézóként, este bárként üzemel. 
 
 
A JO&JOE márka sikere után, illetve a 25Hours, Mama Shelter és az sbe Entertainment (Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian és Hyde márkák) partneri viszonyokkal felvértezve, az Accor tovább növeli a lifestyle márkáit.
 
A most beveztésre kerülő márka jelenleg egy megnyílt szállodából áll (126 szobával), pár lépésre a Kings Park botanikus kerttől, a világ egyik legnagyobb városon belüli parkjától, az ausztráliai Perthben. 2022-ig további 10, már megállapodás alatt lévő szálloda fog nyílni Európában és Ázsiában, több mint 1700 szobával.
 
„A tárgyalás alatt álló további 50 szálloda megnyitása a következő években egyértelműen azt jelzi számunkra, hogy az új márkánk jelentős növekedést fog elérni világszerte, olyan központi lokációkon, mint Párizs, London, Szingapúr, Dubai, Bangkok, 150 nemzetközi úticélon fog megjelenni 2030-ig” – nyilatkozta Guarav Bhushan, az Accor Fejlesztési Igazgatója.

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.