Az Accor tovább bővíti a portfolióját egy új lifestyle márka elindításával a midscale szegmensben, Tribe néven. Az economy és midscale szegmensben szerzett tapasztalatait és a luxusszállodákban megalapozott hírnevét az Accor tovább erősíti jelenlétét a lifestyle szektorban, hogy még szélesebb körben tudja kielégíteni partnerei és vendégei igényeit.
Az Accor most indított márkája egy egyszerű tényre adott válaszként indult: ma az utazók, a korábbinál még többen magasszínvonalú szolgáltatást keresnek, elérhető áron. Ezért olyan meglepő, egyedi, érdekes és gondossággal kiválasztott szolgáltatást nyújtanak, amely inkább a stílusra, semmint az árra koncentrál. A TRIBE átalakítja a hagyományos szállodai élményt, lehetővé téve, hogy a vendégek éljenek, dolgozzanak és szórakozzanak kortárs belső terekben.
Céljuk, hogy formabontóan tudja kielégíteni a vendégek elvárásait és igényeit. Egy rugalmas és egyedi modell segítségével, az új „törzsi” koncepció a gyakran utazó nemzetközi célközönséget célozza meg. Mindegy, hogy üzleti vagy turisztikai célja van az utazásnak, az új brand közössége olyan, mint a mai férfiak és nők: független, kíváncsi és kalandvágyó.
A koncepció része az életteli belső terek, melyek egy nagy és barátságos lobby köré csoportosulnak, a szobák pedig a legmagasabb szintű technológiát és kényelmet ajánlják. A vendégek több ponton is új élményeket kapnak:
A design megtalálja a kifejezési formáit a részletekben. Minden élettérben és szolgáltatásban előtérben van a felhasználóbarát hozzáállás, nem felejtve a stílust és kényelmet. Minden úgy került kialakításra, hogy növelje a térérzetet, a dekorációt és a felhasználói-élményt. A design nyitott – a szálloda közös terei és szobái nagyobb térérzetet biztosítanak és nyitottak a külső terekre.
A modern stílust művészi igényességgel kiválasztott tárgyak teszik még kiemeltebbé. Moroso-székek, számos Jean-Paul Gaultier párna, a neves brit designer, Tom Dixon által tervezett lámpák stb. A lobbytól a vendégszobákig, minden tárgy odafigyeléssel lett kiválasztva és elhelyezve, egy különleges hangulatot adva a szállodának.
A szobákban a vendégek számára rendelkezésre állnak ágy alatti tárolók, kikapcsolódhatnak egy okostévé előtt, vagy felfrissülhetnek a zuhanyzóban, Kevin Murphy termékekkel. A drága minibar helyett minden vendég számára ingyen biztosított egy Nespresso kávégép és T2 teafilterek. Állandóan rendelkezésre áll egy Fogd és Vidd állomás is.
Helyi termelőkkel közösen, a szállodák autentikus és felelősségteljes konyhát üzemeltetnek, ahol szezonális termékeket használnak. A napszaktól függetlenül a Tribe Foods nappal kávézóként, este bárként üzemel.
A JO&JOE márka sikere után, illetve a 25Hours, Mama Shelter és az sbe Entertainment (Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian és Hyde márkák) partneri viszonyokkal felvértezve, az Accor tovább növeli a lifestyle márkáit.
A most beveztésre kerülő márka jelenleg egy megnyílt szállodából áll (126 szobával), pár lépésre a Kings Park botanikus kerttől, a világ egyik legnagyobb városon belüli parkjától, az ausztráliai Perthben. 2022-ig további 10, már megállapodás alatt lévő szálloda fog nyílni Európában és Ázsiában, több mint 1700 szobával.
„A tárgyalás alatt álló további 50 szálloda megnyitása a következő években egyértelműen azt jelzi számunkra, hogy az új márkánk jelentős növekedést fog elérni világszerte, olyan központi lokációkon, mint Párizs, London, Szingapúr, Dubai, Bangkok, 150 nemzetközi úticélon fog megjelenni 2030-ig” – nyilatkozta Guarav Bhushan, az Accor Fejlesztési Igazgatója.
Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.