Új lifestyle márka a midscale szegmensben

Az Accor tovább bővíti a portfolióját egy új lifestyle márka elindításával a midscale szegmensben, Tribe néven. Az economy és midscale szegmensben szerzett tapasztalatait és a luxusszállodákban megalapozott hírnevét az Accor tovább erősíti jelenlétét a lifestyle szektorban, hogy még szélesebb körben tudja kielégíteni partnerei és vendégei igényeit.

Az Accor most indított márkája egy egyszerű tényre adott válaszként indult: ma az utazók, a korábbinál még többen magasszínvonalú szolgáltatást keresnek, elérhető áron. Ezért olyan meglepő, egyedi, érdekes és gondossággal kiválasztott szolgáltatást nyújtanak, amely inkább a stílusra, semmint az árra koncentrál. A TRIBE átalakítja a hagyományos szállodai élményt, lehetővé téve, hogy a vendégek éljenek, dolgozzanak és szórakozzanak kortárs belső terekben.
 
Céljuk, hogy formabontóan tudja kielégíteni a vendégek elvárásait és igényeit. Egy rugalmas és egyedi modell segítségével, az új „törzsi” koncepció a gyakran utazó nemzetközi célközönséget célozza meg. Mindegy, hogy üzleti vagy turisztikai célja van az utazásnak, az új brand közössége olyan, mint a mai férfiak és nők: független, kíváncsi és kalandvágyó.
 
 
 
A  koncepció része az életteli belső terek, melyek egy nagy és barátságos lobby köré csoportosulnak, a szobák pedig a legmagasabb szintű technológiát és kényelmet ajánlják. A vendégek több ponton is új élményeket kapnak:

A design megtalálja a kifejezési formáit a részletekben. Minden élettérben és szolgáltatásban előtérben van a felhasználóbarát hozzáállás, nem felejtve a stílust és kényelmet. Minden úgy került kialakításra, hogy növelje a térérzetet, a dekorációt és a felhasználói-élményt. A design nyitott – a szálloda közös terei és szobái nagyobb térérzetet biztosítanak és nyitottak a külső terekre.

A modern stílust művészi igényességgel kiválasztott tárgyak teszik még kiemeltebbé. Moroso-székek, számos Jean-Paul Gaultier párna, a neves brit designer, Tom Dixon által tervezett lámpák stb. A lobbytól a vendégszobákig, minden tárgy odafigyeléssel lett kiválasztva és elhelyezve, egy különleges hangulatot adva a szállodának.

A szobákban a vendégek számára rendelkezésre állnak ágy alatti tárolók, kikapcsolódhatnak egy okostévé előtt, vagy felfrissülhetnek a zuhanyzóban, Kevin Murphy termékekkel. A drága minibar helyett minden vendég számára ingyen biztosított egy Nespresso kávégép és T2 teafilterek. Állandóan rendelkezésre áll egy Fogd és Vidd állomás is.
 
Helyi termelőkkel közösen, a szállodák autentikus és felelősségteljes konyhát üzemeltetnek, ahol szezonális termékeket használnak. A napszaktól függetlenül a Tribe Foods nappal kávézóként, este bárként üzemel. 
 
 
A JO&JOE márka sikere után, illetve a 25Hours, Mama Shelter és az sbe Entertainment (Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian és Hyde márkák) partneri viszonyokkal felvértezve, az Accor tovább növeli a lifestyle márkáit.
 
A most beveztésre kerülő márka jelenleg egy megnyílt szállodából áll (126 szobával), pár lépésre a Kings Park botanikus kerttől, a világ egyik legnagyobb városon belüli parkjától, az ausztráliai Perthben. 2022-ig további 10, már megállapodás alatt lévő szálloda fog nyílni Európában és Ázsiában, több mint 1700 szobával.
 
„A tárgyalás alatt álló további 50 szálloda megnyitása a következő években egyértelműen azt jelzi számunkra, hogy az új márkánk jelentős növekedést fog elérni világszerte, olyan központi lokációkon, mint Párizs, London, Szingapúr, Dubai, Bangkok, 150 nemzetközi úticélon fog megjelenni 2030-ig” – nyilatkozta Guarav Bhushan, az Accor Fejlesztési Igazgatója.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.