Főbb brit médiumok hosszasan ecsetelték a TripAdvisor hiányosságait és annak esélyét, hogy a beszámolók manipuláltak - adta hírül a Tourexpi online portál.
A düh forrása egy brit szállodai szövetség, a KwickChex elszólása, mely szerint egyes hotelek a TripAdvisort használták fel más szállodák kritizálására, ez jelentős kárt okozott. A KwickChex bejelentette: egyéni polgári pereket indít a TripAdvisor oldalán magukat hamisan vendégként feltüntetők ellen, akik állítják, hogy egy bizonyos szállodát nem szerettek.
Nehéz igazságot tenni a TripAdvisoron található beszámolók esetében, mivel azok a következő minta alapján készül: 10 fő állítja, hogy egy bizonyos szálloda az egyik legrosszabb – koszos, kényelmetlen és barátságtalan a személyzet. Vagy tíz másik pont az ellenkezőjét állítja: a kérdéses szálloda az egyik legjobb – tiszta és kényelmes, barátságos személyzettel.