A Szekció meghívott vendége Fekete László, a BTH igazgatója volt. A Szekcióülésen részt vett Maráczi Gábor, a MSZSZ alelnöke. Az ülésen sor került a BTH terveinek ismertetésére, illetve egyeztető megbeszélést folytattak a jövőbeni Budapest kampány - kiemelten az on-line marketing kampány - lehetőségéről. A Szekció tagjai szükségét látják egy anyag összeállításának, melyben megfogalmazódnak a szállodák igényei és javaslatai a tervezett kampányokkal szemben annak érdekében, hogy az együttműködés a Szolgáltatók és az MT Zrt., valamint a BTH között még sikeresebb lehessen. A Szekció határozott arról, hogy szeptemberben nyílt szekcióülésen az MSZSZ összes tagja számára tréningprogramot szervez szállodai web-es értékesítés témakörében. Az időpontról és a tréning részletes témáiról a közeljövőben ad információt Szabó József, a Szekció vezetője.
Web-es értékesítési tréninget szerveznek a magyar szállodásoknak
Szekcióülést tartott 2010. július 6-án a Tulip Inn Budapest Millenniumban a Magyar Szállodaszövetség Marketing Szekciója.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.