Ezzel elsőként jelent meg a magyar piacon a legmagasabb kategóriájú Ramada szálloda. Az ünnepségen Fazekas Tamás, a közelmúltban kinevezett vezérigazgató szólt a megjelent vendégekhez, kollégákhoz. Elmondta, eddig két alkalommal változtatott nevet az 1991-ben megnyitott szálloda, és az utóbbi 11 év a Corinthia égisze alatt meglehetősen sikeres volt. De izgatottan várták a márkanév-váltást, amitől az üzleti, turista és wellness fronton további vendégkörbővülést remélnek. A szállodát a továbbiakban is a máltai központú Corinthia Hotels International működteti. A névváltás hátterében a tulajdonosi szerkezet megváltozása áll, amelynek lényege, hogy az amerikai Wyndham Hotel Group 30 százalék részvényt vásárolt a Corinthia Hotels International részvényeiből. A Ramada Plaza Budapest szobáinak felújítása már megkezdődött, decembertől mindenütt lesz szélessávú internet és Wi-Fi hálózat, valamint kávé- és teafőző. A felújítás áprilisban fejeződik be. A rendezvényen megjelentek meghallgathatták Edwin Broers, a Wyndham Hotel Group fejlesztési vezérigazgatójának levélben küldött üzenetét is, amelyben gratulált a vezérigazgatónak és csapatának a sok munkához, amit a márkanév váltás kapcsán végeztek, és engedélyezte, hogy e naptól hivatalosan is a Ramada Plaza Budapest nevet használhassák. Ezt követően felvonták a magyar és az unióss zászló közé a Ramada lobogóját. Az öt besorolásban működő Ramada hotelláncnak hazánkban további két szállodája üzemel.
Zászlót bontott a Ramada Plaza Budapest
Ünnepélyes zászlófelvonásnak adott helyet október 15-én az eddig Corinthia Aquincum Hotelként ismert budapesti szálloda, amelynek apropóját az adta, hogy ettől a naptól hivatalosan is Ramada Plaza Budapestre változott a 310 szobás fővárosi hotel neve.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.