A design ihletője a repülőgép ablaka. Az ideológia a koncepció mögött az, hogy minden ablak egy egyedi kilátást keretez, amely kapcsolatot teremt az otthon biztonsága, valamint azon kíváncsiság és a kaland között, ami odakint vár az utazókra.
A repülőgép ablaka a közösségi kommunikációban is megjelenik, hiszen kiválóan "instagrammozható", tökéletesen illusztrálja és ikonikussá teszi a márkanyelvet is és emellett közvetíti az utazás okozta varázslatos érzést. Azt a különleges érzést, amely a sarkon túl, néhány egyszerű kattintásnyira minden utazót vár.
"Az El Al az izraeliség és a biztonságérzet szinonimája, még akkor is, ha távol vagyunk otthonunktól. Ezeket az értékeket szerettük volna megőrizni, ugyanakkor egy fiatalos és innovatív nyelvezet létrehozására törekedtünk, amely része a vállalat megújulási és növekedési folyamatának", mondta az arculatváltás kapcsán Nadav Hanin, az EL AL marketing és digitális területért felelős igazgatója.
Ezek mellett a vállalat egy új vizuális nyelvet is használ, amely Guy Koshi és Yriv Payne vezető fotósok által készített látványos fotósorozatot tartalmaz.
Forrás: AVIAREPS / Turizmus Online