Az új megállapodás szerint a Travelport-tal szerződött utazási irodák GDS foglalási folyamataikon keresztül világszerte könnyen elérhetik és foglalhatják az easyJet kínálatát, beleértve a Flexi és Inkluzív árakat.
Az easyJet nemrég elindított Inkluzív díja ötvözi a a vállalati utazók számára fontos szolgáltatásokat - mint pl. a csomag- és ülőhelyválasztást -, az easyJet híresen alacsony viteldíjaival. Az Inclusive díj csak a GDS és más easyjet API-hoz kapcsolódó foglalási rendszereken keresztül érhető el.
Andy Hodges, az easyJet kereskedelmi, forgalmazási és üzleti igazgatója a következőket nyilatkozta: “Nagy örömünkre szolgál, hogy megújítottuk a Travelport-tal kötött szerződésünket. A Travelport kiterjedt hálózata hatékony kereskedelmi csatornákat nyújt az Inkluzív és Flexi díjszabású szolgáltatásaink értékesítéséhez, különösen a vállalati utazási piac területén. A további együttműködés célja, hogy minél kedvezőbb utazási lehetőségeket biztosítsunk utasaink számára.”
Robin Ranken, a Travelport európai légitársasági kapcsolatokért felelős vezetője hozzátette: "Már jópár éve dolgozunk együtt az easyJet-el és nagy örömünkre szolgál disztribúciós megállapodásunk megújítása. Bízunk a további szoros együttműködésben és reméljük, hogy vezető megoldásainkat kiaknázva további lehetőségeket nyújtunk az easyJet részére a turisztikai szakmán keresztül történő foglalások számának növelésére. "
A Galileo mellett még ebben az évben a Worldspan és Apollo GDS rendszereken is elérhetővé válnak az easyJet szolgáltatásai.
A Travelport 2007 óta működik együtt az easyJet-tel – a diszkont légitársaság egyik első disztribúciós partnereként. A kezdeti megállapodást később további funkciókkal egészítették ki, beleértve az easyJet kiegészítő szolgáltatásainak, mint például az üléshelyfoglalásnak, az elérését. A szerződés értelmében az easyJet árkészlete minden a Galileo rendszert vagy a Travelport Universal API-t használó ügyfél számára elérhetővé vált.
Tavaly áprilisban a két szervezet közötti együttműködés tovább erősödött , amikor a Travelport és az easyJet bemutatta a piacvezető Aggregated Shopping (összesített vásárlási) technológiát. Az Aggregated Shopping, mint a Travelport Merchandising platform kulcsfontosságú eleme, lehetővé teszi az agentek számára, hogy egy közös munkafolyamaton keresztül vásároljanak, árazzanak, és foglaljanak easyJet szolgáltatásokat függetlenül attól, hogy a szolgáltatások milyen technológiákon kereszül érhetőek el.
Az easyJet és a Travelport együtt fejleszti a Rich Content and Branding technológiát a Travelport Merchandising Platform részeként. A technológia lehetővé teszi, hogy az easyJet meghatározza, hogy a tartalom és a kiegészítő szolgáltatások vizuálisan hogyan jelenjenek az alkalmazáson belül.
Az easyJet évente több mint 11 millió üzleti utast szállít. Az easyJet GDS, TMCS, és vállalati partnerekkel meglévő kapcsolatai, valamint innovatív termékei, mint például az Inkluzív viteldíj és a Fast Track biztonság, tették lehetővé a légitársaság gyors növekedését az elmúlt három év során az üzleti utazási piac területén.