Az easyJet megújítja szerződését a Travelporttal

Az easyJet, az Egyesült Királyság legnagyobb légitársasága, megújította kereskedelmi szerződését a globális utazási iparág vezető disztribúciós és e-kereskedelmi szolgáltatójával, a Travelport-tal.

Az új megállapodás szerint a Travelport-tal szerződött utazási irodák GDS foglalási folyamataikon keresztül világszerte könnyen elérhetik és foglalhatják az easyJet kínálatát, beleértve a Flexi és Inkluzív árakat.

Az easyJet nemrég elindított Inkluzív díja ötvözi a a vállalati utazók számára fontos szolgáltatásokat - mint pl. a csomag- és ülőhelyválasztást -, az easyJet híresen alacsony viteldíjaival. Az Inclusive díj csak a GDS és más easyjet API-hoz kapcsolódó foglalási rendszereken keresztül érhető el.

Andy Hodges, az easyJet kereskedelmi, forgalmazási és üzleti igazgatója a következőket nyilatkozta: “Nagy örömünkre szolgál, hogy megújítottuk a Travelport-tal kötött szerződésünket. A Travelport kiterjedt hálózata hatékony kereskedelmi csatornákat nyújt az Inkluzív és Flexi díjszabású szolgáltatásaink értékesítéséhez, különösen a vállalati utazási piac területén. A további együttműködés célja, hogy minél kedvezőbb utazási lehetőségeket biztosítsunk utasaink számára.”

Robin Ranken, a Travelport európai légitársasági kapcsolatokért felelős vezetője hozzátette: "Már jópár éve dolgozunk együtt az easyJet-el és nagy örömünkre szolgál disztribúciós megállapodásunk megújítása. Bízunk a további szoros együttműködésben és reméljük, hogy vezető megoldásainkat kiaknázva további lehetőségeket nyújtunk az easyJet részére a turisztikai szakmán keresztül történő foglalások számának növelésére. "

A Galileo mellett még ebben az évben a Worldspan és Apollo GDS rendszereken is elérhetővé válnak az easyJet szolgáltatásai.

A Travelport 2007 óta működik együtt az easyJet-tel – a diszkont légitársaság egyik első disztribúciós partnereként. A kezdeti megállapodást később további funkciókkal egészítették ki, beleértve az easyJet kiegészítő szolgáltatásainak, mint például az üléshelyfoglalásnak, az elérését. A szerződés értelmében az easyJet árkészlete minden a Galileo rendszert vagy a Travelport Universal API-t használó ügyfél számára elérhetővé vált.

Tavaly áprilisban a két szervezet közötti együttműködés tovább erősödött , amikor a Travelport és az easyJet bemutatta a piacvezető Aggregated Shopping (összesített vásárlási) technológiát. Az Aggregated Shopping, mint a Travelport Merchandising platform kulcsfontosságú eleme, lehetővé teszi az agentek számára, hogy egy közös munkafolyamaton keresztül vásároljanak, árazzanak, és foglaljanak easyJet szolgáltatásokat függetlenül attól, hogy a szolgáltatások milyen technológiákon kereszül érhetőek el.

Az easyJet és a Travelport együtt fejleszti a Rich Content and Branding technológiát a Travelport Merchandising Platform részeként. A technológia lehetővé teszi, hogy az easyJet meghatározza, hogy a tartalom és a kiegészítő szolgáltatások vizuálisan hogyan jelenjenek az alkalmazáson belül.

Az easyJet  évente több mint 11 millió üzleti utast szállít. Az easyJet GDS, TMCS, és vállalati partnerekkel meglévő kapcsolatai, valamint innovatív termékei, mint például az Inkluzív viteldíj és a Fast Track biztonság, tették lehetővé a légitársaság gyors növekedését az elmúlt három év során az üzleti utazási piac területén.


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.