Új koncepció a Wizz Airnél

2025. április 2-án egy rendkívüli londoni online tájékoztató keretében mutatták be a nemzetközi sajtó képviselői számára a légitársaság ügyfélelégedettséget célzó új kezdeményezését, a „Customer First” programot.

Yvonne Moynihan, a Wizz Air vállalati és ESG tisztviselője, mindenekelőtt kiemelte, hogy a légitársaság már jelenleg 52 országban 800 útvonalat üzemeltet, 231 repülőgépből álló flottával rendelkezik, de járatainak számát folyamatosan bővíti,  terveik szerint 2030-ra 500 repülőgépre növelik flottájukat, amelynek számottevő része Airbus A321 NEO repülőgép modellek.

Mielőtt rátért volna az új ügyfélelégedettséget célzó kezdeményezésre hangsúlyozták, hogy a fenntarthatóság a légitársaság egyik kulcsfontosságú stratégiai célja, és a légitársaság rendelkezik világszerte a kilométerenkénti legkisebb széndioxid-kibocsátással, amelyet független harmadik fél által végzett vizsgálatok is megerősítenek, továbbá céljuk, hogy 2030-ra az üzemanyag-felhasználás 10 százaléka fenntartható forrásból származzon.


Fotó: Wizz Air

Ezt követően került sor a „Customer First” program bemutatására, amely egy olyan új ügyfélközpontú kezdeményezés, amely négy alapelvre épül, olyanokra, mint az innovatív szolgáltatások és útvonalak bevezetése, a megfizethető árak és rejtett költségek nélküli árazási politika, példaértékű szolgáltatások, illetve a kommunikáció terén a valós idejű értesítések és a transzparens információk az utasok számára.

Ezek figyelembevételével egyebek között több mint 300 új, a legmodernebb Airspace kabinbelsővel felszerelt repülőgépre adott le rendelést, így a légitársaság az iparág egyik legfiatalabb, legbiztonságosabb és legüzemanyag-hatékonyabb flottáját üzemelteti.

Az alacsony ár az alapelvek tekintetében,

a légitársaság elkötelezett amellett, hogy árai átláthatóak legyenek, rejtett költségek nélkül. A kedvező árakat támogatják még a WIZZ Discount Club és az okos tagsági bérletek is, amelyek további kedvezményeket biztosítanak a gyakori utazóknak.

A pontosság kiemelt prioritás a légitársaság számára: és folyamatosan dolgozik azon, hogy minimalizálja a járattörlések számát és gyors megoldást kínáljon utasai számára. Ennek érdekében egyebek közt mesterséges intelligenciát is alkalmaz a repülésüzemeltetési központban. A Wizz Air járatteljesítési rátája iparági szinten kiemelkedő, 99,5 százalékos, de menetrendi zavar esetén Amelia, a légitársaság virtuális asszisztense hívja fel az érintett utasokat, hogy naprakész információt és támogatást nyújtson.

A koncepció szerint a középpontban az ügyfelek állnak. Ennek kapcsán így fogalmazott a légitársaság képviselője:

 „Célunk, hogy az ügyfélélményt a pontosság, megfizethetőség, innováció és szolgáltatás terén javítsuk.”

és hozzátette, hogy ez az új „iránytű” beépül a vállalat teljes működésébe, az online foglalástól kezdve a repülőgépekbe való beszálláson át egészen az utazás utolsó pillanatáig.

Mint mondta, az új rendszerben kulcsszerepet kap az AI és a digitalizáció, könnyebbé teszi az utasok számára az információk elérését és a kapcsolatfelvételt: megújítja a Súgóközpontot és megszünteti az emelt díjas ügyfélszolgálati számot (az átlagos várakozási idő nem haladja meg az egy percet).

Idén nyáron elindul a MyJourney funkció is a mobilalkalmazásban,

amely valós idejű frissítésekkel segíti az utasokat, akik így az alkalmazáson keresztül, e-mailben, és SMS-ben is értesülhetnek a járatokkal kapcsolatos tudnivalókról, illetve az átláthatóság és érthetőség jegyében egyértelmű, apróbetűk nélküli szabályzatot ígér.

„A programmal azt szeretnénk elérni, hogy a légi közlekedés még példaértékűbb, megbízhatóbb, környezetbarátabb és utasbarátabb legyen az elkövetkező években.”

Jövőbeni terveiket ismertetve megtudtuk, hogy hamarosan sor kerül a legújabb fejlesztés az XLR típusú repülőgépek bevezetésére, amelyek nagyobb hatótávolságot biztosítanak, lehetőséget adva az interkontinentális kapcsolatok kiszélesítésére. Az első XLR repülő a tervek szerint még áprilisban felszáll.

 


Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera

Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera 

2024 után júniustól ezúttal Róma és Marseille között közlekedik majd.
Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában

Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában 

A Wizz Air a világon az első diszkont légitársaság, amely forgalomba állítja az Airbus legújabb típusát.
Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál

Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál 

Terminál Parkolóban, a terminálhoz legközelebbi 30 kijelölt parkolóhelyen új utasfelvételi- és kiszállítási zóna került kialakításra.
MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében

MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében  

Az Air Belgium csődje ismét rávilágított az utazási irodák, utazásszervezők és utasok kitettségére.
airBaltic: jelentés az idei első negyedévről

airBaltic: jelentés az idei első negyedévről 

Stabil bevétel, csökkenő veszteség, 1,3 millió utas.
SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.