A budapesti központ többek között regisztrálja az új és módosítja a meglévő foglalásokat, eleget tesz a törzsutasok foglalási kéréseinek, és naprakész információval látja el utasait. Az indulás óta az ügyfélszolgálati központ 3,5 millió nemzetközi hívást bonyolított. A megkeresések elsődlegesen Európából és Dél-Afrikából érkeznek, de érkeznek hívások a világ minden tájáról. A magyar ügyfélkapcsolati központ maga is „nemzetközi”, hiszen a többségében magyar munkatársak mellett számos további nemzetiség is képviselteti magát: spanyol, olasz, lengyel, cseh, tunéziai, venezuelai, portugál, indiai és argentin állampolgárok is dolgoznak a budapesti irodában.
Az Emirates munkatársai számára versenyképes juttatási csomagot biztosít, és vonzóak az utazási kedvezmények is, melyek a légitársaság hálózatán belül a repülőjegyekre válthatóak be. A magyar ügyfélkapcsolati csapat tagjai bejárják a világot. Kedvenc úti céljaik: Dubaj, Bali, Mauritius, Új-Zéland és a Maldív-szigetek. A repülőjegyek rugalmas feltételekkel foglalhatóak, és akár a családtagok számára is kérhetőek.
A nyitott pozíciókról, illetve a munkafeltételekről további információk az Emirates karrier oldalán érhetőek el.
Dubaj újranyitását követően az Emirates folyamatosan bővítette hálózatát, így mára már 120 desztinációra repül, illetve októberig még több mint 20 további járatát indítja újra. A nemzetközi turizmus újraéledését jelzi, hogy az Emirates már a járvány előtti hálózatának 90 százalékára repül, utasszállító kapacitása pedig év végére elérheti a pandémia előtti szint 70 százalékát.
Forrás: Hrpwr