A tengerentúlra keleti irányban bőséges a választék, ezek közül a legtöbb járat Szöulba közlekedik, ahova a LOT hetente kétszer, a Korean Air pedig szintén kétszer, december 22-től viszont már háromszor repül Dreamlinereivel.
Kína felé az Air China pekingi járata mellett Sanghaj és Csungking lesz elérhető. Utóbbi útvonalat az Air China vette át a Hainan Airlinestól, és hetente egyszer repüli november 18-tól. Sanghajba pedig a Shanghai Airlines-szal lehet eljutni november 11-től, decembertől már heti kettő, januártól pedig heti három járat szerepel a menetrendeben.
A Közel-Keleten elérhető marad Dubaj, Doha és Abu-Dzabi. November 21. és december 2. között a Qatar Airways jelentősen csökkenti a járatok számát, ekkor csak heti 3, utána az ünnepekig pedig heti 4 járat áll rendelkezésre az útvonalon. Dubaj irányába az Emirates marad a heti öt járatnál, azonban a Flydubai naponta üzemel az útvonalon. A közel-keleti kínálathoz januárban csatlakoznak a Wizz Air szaúdi járatai, Dzsidda és Rijád heti két-két alkalommal lesz elérhető Ferihegyről, Tel-Aviv felé pedig már októbertől sűrűbben közlekedik a fapados.
A Vörös-tenger legnépszerűbb üdülőhelyei közül Akaba és Hurghada, új útvonalként pedig az Atlanti-óceán Afrikához közeli részén, a Portugáliához tartozó Funchal (Madeira) is megjelenik a Wizz téli kínálatában, kiegészítve a már megszokott Kanári-szigeteki úti célokat.
A Ryanair az eredetileg tervezett 53 helyett 45 útvonalat kínál Budapestről a téli időszakban, 7 megmaradó viszonylaton pedig csökkentette a járatok számát, Lanzarote viszont újként került be a kínálatba.
Október 30-tól visszatér az ír Aer Lingus, amely Dublinnal köti össze a magyar fővárost kezdetben heti 3, majd decembertől heti 5 járattal.
Az európai nagy hagyományos légitársaságok az eredetileg betervezetthez képest jelentősen lecsökkentették járatszámaikat teljes hálózatukban. Az Air France, a KLM, valamint a Lufthansa és a Eurowings csökkentései elérték a budapesti útvonalakat is.
A teljes cikk ITT elérhető.