Ez ma a világ 10 legjobb légitársasága

Az Airline Ratings a különböző légitársaságokat számos szempont alapján értékelte, beleértve a biztonságot és az innovációt - írja a portfolio.

Ahhoz, hogy egy légitársaság felkerüljön a listára, "hétcsillagos biztonsági minősítést" kell elérnie – írták a weboldal szerkesztői. A rangsorolásnál figyelembe vették a repülési élmény és az utasok kényelmének javulását is. A weboldalon keresztül beérkezett utasvélemények szintén szerepet játszottak abban, hogy melyik légitársaság került a legjobbak közé.



10. British Airways

A listát a British Airways nyitja, amely évtizedek óta a kategóriagyőztesek között van a termékek, a szolgáltatások és az innováció terén.

9. EVA Air

Az EVA Air a kilencedik helyet foglalja el. Az EVA Air vezető szerepet tölt be a tajvani légiközlekedésben, és mindig is élen járt az utastér-innovációban, mint például az 1992-ben bevezetett prémium turistaosztály.

8. United Airlines

A lista nyolcadik helyére ugrott fel a chicagói székhelyű United Airlines, amely megdöbbentette a repülés világát azzal, hogy óriási elkötelezettséget vállalt a szuperszonikus, szubszonikus és elektromos repülőgépek iránt, hogy megfiatalítsa flottáját, és a legjobb kényelmet és ökotechnológiát kínálja utasainak.

7. Virgin Atlantic

A hetedik helyen a Virgin Atlantic áll, amely mindig is élen járt az utastéri innovációban.

6. Cathay Pacific Airways

A Cathay Pacific Airways idén a hatodik helyet szerezte meg, de mindig a kategóriagyőztesek között van. Az AirlineRatings.com számos díját megnyerte a légitársaság, többek között 2013-ban és 2015-ben a legjobb business class, 2016-ban pedig a legjobb ázsiai-csendes-óceáni légitársaság címét.

5. Emirates

Az Emirates az ötödik helyre lépett előre, és nemrég vezette be prémium turistaosztályát, amelyet az iparág egyik legjobbjának tartanak.

4. Qantas

A Qantas a negyedik helyet szerezte meg a legjobb húsz között a kiemelkedő biztonsági teljesítményéért és a rendkívül nehéz Covid-járvány idején nyújtott pénzügyi teljesítményéért. A legjobb váróterem és a legjobb belföldi szolgáltatás díját is elnyerte.

3. Singapore Airlines

A dobogó legalsó fokán a Singapore Airlines áll, amely továbbra is kiemelkedik a technológiai innováció és a fedélzeti termékek terén. A légitársaság a „legjobb első osztály” díjat is megnyerte.

2. Air New Zealand

Az Air New Zealand, amely a második helyet szerezte meg a listán, állandó innovációs és iparági vezető szerepe miatt mindig az élen jár a légitársaságok díjazásában.

1. Qatar Airways

Az első helyen a Qatar Airways végzett az utastéri innováció, az utasok kiszolgálása, valamint a Covid-19 világjárvány idején való folyamatos működés iránti elkötelezettsége miatt. A légitársaság számos iparági elsőséget tudhat magáénak. Elsőként végezte el az IATA fontos IOSA biztonsági auditját, elsőként végezte el az AirlineRatings és a Skytrax követelményeinek is megfelelő COVID-auditot, és az elsők között próbálta ki az IATA COVID Safe Travel Pass-t.

A Qatar Airways az Airline Ratings-nél elnyerte az Év Légitársasága, a Legjobb Közel-Keleti Légitársaság, a Legjobb Fedélzeti Ellátás és a Legjobb Üzleti Osztály díjakat. Ez immár a harmadik egymást követő év, hogy a Qatar Airways elnyerte a legjobb üzleti osztály díjat, amely a légitársaság szabadalmaztatott Qsuite termékének szóló elismerés - tájékoztatta a légiszállító a turizmusonline-t.

Forrás: Portfolio


Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.
Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera

Új útvonalon tér vissza az Espresso Riviera 

2024 után júniustól ezúttal Róma és Marseille között közlekedik majd.
Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában

Az Airbus legújabb típusa a Wizz flottájában 

A Wizz Air a világon az első diszkont légitársaság, amely forgalomba állítja az Airbus legújabb típusát.
Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál

Változások a Budapest Airport 2. Terminál parkolójánál 

Terminál Parkolóban, a terminálhoz legközelebbi 30 kijelölt parkolóhelyen új utasfelvételi- és kiszállítási zóna került kialakításra.
MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében

MUISZ: az ECTAA határozottan fellép az utaztatók védelmében  

Az Air Belgium csődje ismét rávilágított az utazási irodák, utazásszervezők és utasok kitettségére.
airBaltic: jelentés az idei első negyedévről

airBaltic: jelentés az idei első negyedévről 

Stabil bevétel, csökkenő veszteség, 1,3 millió utas.
SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.