A diszkont légitársaság azt követően döntött az utasok számára kedvező magatartás mellett, hogy rengeteg panaszt kapott amiatt, hogy a hosszú távú járatokon utasait étlen-szomjan és takaró nélkül hagyta. Legutóbb egy 16 éves fiú vacogta végig az utazást Osló és New York között a cég egyik gépének fedélzetén, mert nem tudta megfizetni a légitársaság által a takaróért kért felárat. A fiúnál nem volt bankkártya, csak készpénz, melyet a Norwegian nem fogadott el megfelelő fizetési eszköznek. Egy korábbi incidens során egy thaiföldi asszonytól vették vissza a korábban felszolgált csésze kávét, mert olyan bankkártyája volt csak, amelyet a légitársaság nem fogadott el.
A fentiekért a napokban elnézést kért a légitársaság, és üzletpolitikáját is megváltoztatta, mostantól készpénzt is elfogadnak a fedélzeten, vizet pedig különdíj nélkül szolgálnak fel az utasoknak. A rövid távú járatokon továbbra is a hitekártya marad az elfogadott fizetőeszköz.
Forrás: Turizmus Online