Közben a Wizz Air bejelentette, hogy 3 új járatot indít: Varsó-Bologna, Katowice-Bologna és Gdansk-Róma (Fiumicino) útvonalakon, illetve sűríti a Katowice-Róma (Ciampino) járatok számát napira. A meglévő és az új járatokkal szinte teljesen lefedik a Centralwings útvonalhálózatát.
A Centralwings lépése kissé meglepő azután, hogy májusban végleg bedobta a törölközőt a Prima Charter nevű lengyel társaság. A cég már ez év januárjában beszüntette működését, de közben igyekezett meggyőzni hitelezőit működőképességéről. 2006 óta voltak gondjai a társaságnak, és 2007-ben végrehajtottak már egy komplett szerkezetátalakítási programot. A csőd legnagyobb vesztese a lengyel piac harmadik legnagyobb tour-operátorának számító Exim Tours, amely 20 millió zlotyt (1 zloty 70 forint) veszített – értesült a Puls Biznesu lengyel gazdasági lap.
Az egyre inkább a hiánygazdálkodás jeleit mutató magyar piacon hihetetlennek tűnő chartercsőd okát a szerkesztőségünk által megkérdezett lengyel légiforgalmi szakértő, Pawel Dawkovsky a lengyel utazásszervezői piac furcsaságaival indokolta. A szakember, aki két hónapig elnöke volt a becsődölt chartercégnek, a cégvezetés hibás döntéseinek tulajdonítja elsősorban a társaság szomorú sorsát. Ugyanakkor az erős versenyhelyzet is közrejátszott szerinte az események alakulásába. A magas üzemanyag árak mellett az erős zloty is rontotta a helyzetet. Ugyanakkor véleménye szerint mivel az erős tour-operátorok nem hajlandók elfogadni az áremeléseket, így a chartertársaságok kénytelenek lenyelni a veszteségeket. Ennek ellenére az utóbbi évek során megduplázódott a lengyelországi charterforgalom.