Valótlan volt, amit a cikk írója közölt, miszerint: „Fél órát vártam végül, mire szólítottak, mindenki mást, aki velem egy időben kezdett várakozni, átlag 10 perccel később elvittek.”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy újságíró kollégánk 23:16 órakor megérkezett a minibusz pulthoz a hallban és a 23:31 órakor a Minibuszos általi T2A terminálon való utas (közttük) a cikkíró) összegyűjtését követően a minibusz 23:36 órakor már a T2B terminálon vette fel utasait, tehát legfeljebb 23 perc telhetett el az igény jelentkezésétől a minibuszba történő beszállásig. Az újságíróval együtt várakozókat azért vitték el korábban, mert más útirányokba mentek.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...bő féltucatnyi címre kellett az utasokat kiszállítani...” Állításunkkal szembn a valóság az, hogy a minibusznak összesen 5 címe volt (Práter utca, Boscolo Hotel, Boscolo Luxury Hotel (melyek egyazon tömbben vannak), Medosz Hotel és a cikkíró címe.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...a többi utas még csak véletlenül sem a környékemre tartott, hanem kerületekkel odébb szálltak ki...”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a minibusz VIII., a VII. és a VI. kerületekben - a fenti hoteleknél - állt meg, mielőtt a cikkírót a II. kerületi címére szállította volna. Az útvonal az utasok számára a lehető leghatékonyabban került megszervezésre.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...Nem csoda, hogy így két órával a leszállást követően értem csak haza...” Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a cikkíró a minibusz pulthoz érkezésétől számított 63 percen múlva az otthona előtt kiszállt a minibuszból.
Valótlanul állítottuk, hogy: „Azt pedig végképp nem értettem, miért üzemel az elvileg fizető utasokat szállító járat szolgálatiként is. Egy terminállal odébb a cég két munkatársa is beszállt.”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a minibusz nem a saját munkatársait, hanem más vállalat kollégáit vette fel, akik a minibusz tekintetében ugyanúgy utasoknak számítanak.
A valótlan, egyúttal sérelmes állítások miatt az Airportshuttle.hu Zrt-től elnézést kérünk.
Helyreigazítás
Rovatunk 2011. október 17-i számában a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest között minibusz szolgáltatást üzemeltető Airportshuttle.hu Zrt. működésével kapcsolatban szolgáltatási hibákat, hiányosságokat fogalmaztunk meg, melyek többsége valótlanul volt.

Forgalomkorlátozások vasárnap a fővárosban
Vasárnap egy futóversenyt és az Élet Menete rendezvényt tartják Budapesten.

SIA Csoport: cél a karbonsemlegesség
A Singapore Airlines (SIA) Csoport megállapodásokat írt alá a Fenntartható Repülési Üzemanyag (SAF) beszerzéséről.

Emirates éves riport: annál is sikeresebb, mint gondolná
Megdöntötte saját rekordját az Emirates Group a 2024–2025-ös pénzügyi évben.

Mallorca a repülőjáratok korlátozását fontolgatja
A korlátozás oka a húsvéti héten mért jelentős forgalomnövekedés.

Ismét robog a Jégmadár expressz
Május 18-tól ismét közlekedik a Jégmadár expresszvonat, amely közvetlen összeköttetést kínál Rákospalota-Újpestről a Velencei-tóhoz és a Balatonhoz.

WIZZ: Brassó-Budapest járatnövelés
A repülőtér a Romániai Repülőterek Egyesülete által közölt januári statisztika szerint egy év alatt megduplázta utasainak számát.

Ünnepel a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Éppen hetvenöt évvel ezelőtt, 1950. május 7-én nyitották meg az utazóközönség előtt Budapest nemzetközi repülőterét, Magyarország kapuját.

Dubaj dübörög, és helyet kér magának a nyári desztinációk sorában
Dubajról leginkább a téli napsütés, a tavaszi luxuspihenés vagy az őszi tökéletes kikapcsolódás jut eszünkbe – de ez hamarosan megváltozhat.

Budapest Airport vállalás – indul a zajvédelmi program következő üteme
A Budapest Airport (BA) ezt a speciális programot az érintett kerületek és települések polgármestereivel konzultálva alakította ki.

IATA-jelentés: nőtt a globális utasforgalom
Az április 30-án megjelent sajtóközlemény 2025. márciusi globális légiutasforgalom adatait ismerteti.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.