Valótlan volt, amit a cikk írója közölt, miszerint: „Fél órát vártam végül, mire szólítottak, mindenki mást, aki velem egy időben kezdett várakozni, átlag 10 perccel később elvittek.”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy újságíró kollégánk 23:16 órakor megérkezett a minibusz pulthoz a hallban és a 23:31 órakor a Minibuszos általi T2A terminálon való utas (közttük) a cikkíró) összegyűjtését követően a minibusz 23:36 órakor már a T2B terminálon vette fel utasait, tehát legfeljebb 23 perc telhetett el az igény jelentkezésétől a minibuszba történő beszállásig. Az újságíróval együtt várakozókat azért vitték el korábban, mert más útirányokba mentek.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...bő féltucatnyi címre kellett az utasokat kiszállítani...” Állításunkkal szembn a valóság az, hogy a minibusznak összesen 5 címe volt (Práter utca, Boscolo Hotel, Boscolo Luxury Hotel (melyek egyazon tömbben vannak), Medosz Hotel és a cikkíró címe.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...a többi utas még csak véletlenül sem a környékemre tartott, hanem kerületekkel odébb szálltak ki...”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a minibusz VIII., a VII. és a VI. kerületekben - a fenti hoteleknél - állt meg, mielőtt a cikkírót a II. kerületi címére szállította volna. Az útvonal az utasok számára a lehető leghatékonyabban került megszervezésre.
Valótlanul állítottuk, hogy: „...Nem csoda, hogy így két órával a leszállást követően értem csak haza...” Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a cikkíró a minibusz pulthoz érkezésétől számított 63 percen múlva az otthona előtt kiszállt a minibuszból.
Valótlanul állítottuk, hogy: „Azt pedig végképp nem értettem, miért üzemel az elvileg fizető utasokat szállító járat szolgálatiként is. Egy terminállal odébb a cég két munkatársa is beszállt.”
Állításunkkal ellentétben a valóság az, hogy a minibusz nem a saját munkatársait, hanem más vállalat kollégáit vette fel, akik a minibusz tekintetében ugyanúgy utasoknak számítanak.
A valótlan, egyúttal sérelmes állítások miatt az Airportshuttle.hu Zrt-től elnézést kérünk.
Helyreigazítás
Rovatunk 2011. október 17-i számában a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest között minibusz szolgáltatást üzemeltető Airportshuttle.hu Zrt. működésével kapcsolatban szolgáltatási hibákat, hiányosságokat fogalmaztunk meg, melyek többsége valótlanul volt.

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom
Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.

Új VIP terminál a máltai repülőtéren
4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá
A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága
A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.

A Wizz Air felfüggeszti a Dubaj és Abu-Dzabi felé induló járatait
A légitársaság a kialakult helyzet miatt július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti ezeket a járatpárokat.

Új szinten az autómegosztás: egyre többen választják külföldi utakhoz is
MOL Limo: a hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a magyarok körében a Balaton.

Tarolt a Turkish Airlines a légitársaságok Oscar-díjátadóján
Immár tizedik alkalommal nyerték el az „Európa legjobb légitársasága” címet.

Emirates: új játékok, jobb repülési élmény
A légitársaság a nyári iskolai szünetre időzítve új fedélzeti játék- és táskakollekciót vezet be a gyerekek számára minden járatán.

Hosszas előkészítő munka után az idei főszezonra tervezett start is elmaradhat
A turistákat egyik görög szigetről a másikra szállító hidroplánokról van szó.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.