Heti két járat szezonban Máltára

A tavalyihoz hasonlóan idén nyáron (május 12-étől szeptember végéig) ismét heti két járatot indít Valettára az idén 35 éves Air Malta (KM) – hangzott el a légitársaság keddi rendezvényén.

A T-Home és a T-Mobile január utolsó napjára közös családi napot szervezett a Városligeti Műjégpályán, amelynek fő attrakciójaként a Guinness hógolyócsata világrekord-döntési kísérletet harangozták be a szervezők. A szükséges 140 tonna havat az osztrák Alpokból 6 kamion hozta a helyszínre. A rendezvényt komoly kampány előzte meg, széles médiamix-szel, weboldallal és nyereményjátékkal, és nem volt hiány programokban magán az eseményen sem. Ingyenes korcsolyázás, fakutya, curling, arcfestés, Megasztár-koncert, Sztárok a jégen produkció, filmvetítés, hólabirintus, gyermekmegőrző, ingyen szendvics és ingyen tea a melegedőben – volt minden, ami a nép szórakoztatásához kell. A T-Home és a T-Mobile néhány nonprofit szervezeten keresztül vidéki hátrányos helyzetű gyermekeket is a helyszínre utaztatott.



Családbarátkozás
„A családi nap a T-Home és a T-Mobile téli időszakban zajló reklámkommunikációs kampányaihoz kapcsolódott, amelyek szintén a családra, az együttlétre és a havas elemekre épültek. A T-Mobile esetében ez a Családbarát kedvezmény kommunikációját jelentette, a T-Home-nál pedig – ami amúgy is a család és az otthon márkájaként indult tavaly – a Triple play (TV, Internet, Telefon) szolgáltatásét. A közös, téli, kültéri, családi rendezvény tervét a márka magyarországi jelenléte, tehát a kezdetek óta, a T-Mobile reklámügynökségeként dolgozó Saatchi & Saatchi vetette fel, hogy érthetőbbé tegyük a külvilág számára is a két márka viszonyát. Ehhez dobta be valaki a rekordkísérlet ötletét, hogy sokak számára vonzóvá tegyük a rendezvényt, és a média figyelmét is felkeltsük” – mondta el a Kreatív Online-nak Liptay Gabriella, a Magyar Telekom lakossági üzletágának kommunikációs ágazati igazgatója.



A Saatchin kívül a Kirowski és a HPS dolgozott az eseményen, előbbi annak online kommunikációját végezte, utóbbi pedig a rendezvényszervezést. „A Kirowski régóta dolgozik a T-csoport különböző márkáin, a HPS-t pedig a T-Home átalakításra kiírt tendert tavaly megnyerő McCann Erickson segítségével ismertük meg és kértük fel egy-egy eseményhez” – magyarázta az ügynökségválasztást Liptay.
 

 

{video|id=484|width=425|height=344}



Túl sokan voltak és túl kevesen is
A „gyere és hozd el családodat és barátaidat is, hogy minél többen legyünk” üzenet célba is talált, talán túlságosan is. A délután fél 4-re meghirdetett hógolyó csatára 3 órakor már hiába állt kígyózó tömött sorokban a becslések szerint 4-5 ezer ember, a Műjégpálya megtelt, a biztonsági őrök nem engedtek be senkit. Sokan a kerítésen másztak be, volt, akit a hídról eresztettek le a jégre, de a legtöbben kénytelenek voltak csalódottan visszafordulni. A rendezvényre bejutó több mint hatezer látogató mégsem tudta megdönteni a 2006-ban 3745 fővel, Michiganben született hógolyózási világrekordot, a csatában ugyanis közülük csak 3485-en vettek részt. (A 6 évnél fiatalabbakat ebbe nem számolták bele.) A Guinness rekordhoz tehát 261 ember hiányzott, de hiába próbáltak volna még ennyit átcsábítani a szervezők a maradék 3000 korcsolyázó, melegedő közül, a 3 órától a „csatamezőre” beterelt ezrek közül a türelmetlenebbek már elkezdték a hógolyózást, és a tömegben a hó is hamarabb olvadni kezdett.

A kommunikációs vezető beismeri, hogy ebben ugyan van némi ellentmondás, a családi nap szempontjából mégis sikeresnek tartja az eseményt. „Nem akartuk erővel »bebiztosítani«, hogy meglegyen a rekordhoz szükséges résztvevőszám, inkább az emberek vállalkozó kedvére akartuk bízni, és kitapasztalni, mennyire lehet és kell egy ilyen akcióba beleavatkozni. Egyfajta kísérlet volt mindez részünkről, lényegében arra nézve, hogy ha például egy cég modellezi a döntően civil kezdeményezésű flashmob műfaját, milyen spontán kommunikációra számíthat. Ezért akartunk egy olyan eseményt szervezni, ami passzol a két márka, Life is for sharing, illetve Együtt. Veled szlogenjéhez, tehát valamit, ami a valós életben, az offline világban történik, de az online világban is önálló útra kel. Ez pedig működött is, az esemény számos videómegosztóra felkerült, a Youtube-on hét videó is látható róla” – fogalmazott Liptay.  Az első T-Mobile flashmob hasonló céllal az év elején zajlott Londonban, és szintén a Saatchi nevéhez köthető.

 


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.