A multi nagycég hazai vállalata 2025-ben újabb 6 millió forintos támogatással. Ezzel együtt az elmúlt években már összesen 22 millió forintot fordítottak a hazai bárszakma megerősítésére.
Fotó: Coca-Cola HBC Magyarország
A gyakorlatorientált kurzuson eddig 400 fiatal sajátíthatta el a koktélkészítés művészetét – olyan szemlélettel, ami nemcsak a technikára, hanem a jövő bártrendjeire is fókuszál.
A „Bars in 2035” tanulmány szerint ugyanis a Z generáció vendégei élményre, letisztultságra és tudatos márkákra vágynak, a közösségi médiában látott trendek pedig már a bárválasztást is befolyásolják.
Fotó: Coca-Cola HBC Magyarország
A program évről évre versennyel zárul – idén a Mitico bár adott otthont a döntőnek, ahol a nyolc legjobb hallgató saját Finlandia vodka alapú koktélját mutatta be egy nemzetközi zsűri előtt. A győztes nemcsak 400 ezer forintot vihetett haza, hanem egyben meghívást kapott az athéni bar show-ra. A dobogós helyezettek összesen 900 ezer forintos pénzdíjat, míg a legjobb kommunikátor különdíjat nyert.
A versenyek négyéves összdíjazása mára már elérte a 2,85 millió forintot.