A légitársaság a check-in zárásának időpontját 2008 májusában mintegy 20 perccel hozta előrébb a korábbiakhoz képest. Ezt a schengeni rendszer Ferihegyen történő bevezetése és a nyári csúcsforgalom miatt - a járatok pontos menetrendszerinti indulásának biztosítás érdekében - vezette be a légitársaság. Mára már az utasok megismerték és megszokták a schengeni rendszert, a Budapest Airport új, csúcstechnológiájú utasbiztonsági berendezései pedig jelentősen meggyorsították a tranzitba való bejutását, mindemellett a nyári csúcsforgalom vége is csökkenti a terminálok zsúfoltságát. Mindezeket figyelembe véve a Malév utasainak idejével való takarékoskodás érdekében a légitársaság járatainak check-in kiszolgálása ismét csak 20 perccel a járat indulása előtt fejeződik be. A jegykezelő pultok ugyanakkor továbbra is két és fél órával az indulás előtt nyitnak, így a Budapest Ferihegyi repülőtéren a Malév járatok esetében 2 óra 10 percnyi check-in idő áll az utasok rendelkezésére.
Ismét 20 perccel indulás előtt zár a Malév check-in
A Malév az utazó közönség kényelme érdekében visszatért korábbi gyakorlatához, és ismét 20 perccel a járatok indulása előtt zárja az utasfelvételt.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Rosszabbak a szingapúriak eredményei, mint tavaly, de nincs okuk panaszra
Hiszen a Singapore Airlines (SIA) friss jelentéséből kiderül, hogy a 2024/25-ös pénzügyi év első hat hónapjában a 19,2 millió utast szállítottak, ami 10,8 százalékos éves növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Féléves mérleg az Emirates-nél
A vállalatcsoport közzétette a 2024-2025-ös pénzügyi év első félévének eredményeit: új rekordot döntött a csoportszintű nyereség és árbevétel.
Szinte egyszerre jött a légitársaság új repülőgépe és egy előkelő elismerés
Ez a harmadik Airbus A220-300-as szállítás a idei évben, a légitársaság által megrendelt 50 darab Airbus A220-300 repülőgép egyike.
Végre egy jó hír a MÁV-val kapcsolatban!
Erdőkertesen szállt fel és a Nyugati Pályaudvarra tartott egy gazdátlan kutya.
Növekvő utasforgalom a török légitársaságnál
2024 harmadik negyedévében 5,4 százalékkal növelte utasforgalmi kapacitását a Turkish Airlines. A légitársaság összesen 24,5 millió utast szállított, és 1,3 milliárd USD főtevékenységből származó nyereséget ért el.
A közösségi közlekedést is érintik a delegációk miatti forgalmi változások
A BKK az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében mindenkinek a 2-es, a 3-as és a 4-es metró igénybevételét ajánlja.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.