Két éve közlekedik a Lufthansa München – Debrecen járata

Második éve közlekedik a Lufthansa járata München és Debrecen között, ebből az alkalomból köszöntötte Dr. Papp László, Debrecen polgármestere, Antal Gábor, a Lufthansa Csoport magyarországi country managere és Herdon István, a Debrecen Airport Zrt. vezérigazgatója a jubileumi járat utasait és személyzetét — közölte szerdán a Debrecen Airport és a Lufthansa.

A 2016. április 11-én, Debrecen város napján indított járat újdonsága, hogy a 2018-as nyári menetrend március 25-i életbe lépésétől a korábbi heti három helyett immár hetente ötször, hétfőn, szerdán, csütörtökön, pénteken és vasárnap is repül a két város között. Az útvonalon továbbra is 98 férőhelyes Bombardier CRJ 900-as típusú gép közlekedik üzleti és turista osztályos ki-alakításban. A menetrend egyedül a pénteki napon módosul: a többi naphoz képest 40 perccel korábban indul, illetve érkezik a járat. Retúr jegyek már 29 200 forinttól foglal-hatók.

„A két éve közlekedő München – Debrecen járatunk pozitív fogadtatásra talált mind az üzleti mind a szabadidős céllal utazóknál, ezért úgy döntöttünk, hogy heti ötre emelve a járatszámot tovább bővítjük kapacitásunkat Magyarország második legnagyobb repülő-terére” – mondta Antal Gábor, a Lufthansa Csoport magyarországi country managere.

„A Debreceni Nemzetközi Repülőtér gazdasági és turisztikai céljaink elérésében fontos szerepet játszik. Külön öröm számomra, hogy olyan világcégek is jelen vannak a városban, mint a Lufthansa. A müncheni menetrend szerinti járat két évvel ezelőtti beindításával jelentősen nőtt Debrecen nemzetközi vonzereje” – mondta Dr. Papp László, Debrecen polgármestere.

2017-ben több mint kétszeresére nőtt a München – Debrecen útvonalon az utasok száma az egy évvel korábbihoz képest, ezen belül az április-december időszakban 65%-kal nőtt az utasszám. Ugyancsak kétszeresére, 60%-ra emelkedett az átszálló utasok aránya, akik élvezhetik a Skytrax által világ legjobb termináljának választott müncheni 2-es terminál előnyeit: a gyors átszállási lehetőséget, a kényelmes várókat, az ingyenes internetet, a gyerekszigeteket, illetve számos üzlet és étterem kínálatát. Az átszálló utasok háromne-gyede Európán belüli célállomásra repül – a legnépszerűbb célállomások Köln, Frankfurt, Berlin, Lisszabon -, míg bő ötöde Észak-Amerika irányába száll át, a legtöbben New Yorkba repülnek. A beutazók/kiutazók aránya mintegy kétharmad – egyharmad, a járatra szóló jegyek közel felét Németországban értékesítik, de jelentős a jegyeladás aránya az USA-ban, Olaszországban és Romániában is.

„Értékesítésünkben jól látható, hogy a jelenlegi, illetve jövőben megnyíló debreceni te-lephellyel, üzemmel rendelkező nemzetközi vállalatok gyakran veszik igénybe a Lufthansa járatát, illetve nő a kkv-nak szóló Partner Plus Benefit programunkban résztvevő vállala-tok száma is. Örülünk annak, hogy a München – Debrecen járat jelentős mértékben hoz-zájárul a város és a régió gazdasági életének bővüléséhez, a munkahelyteremtéshez és a turizmus élénküléséhez” – tette hozzá Antal Gábor.


Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon

Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon 

Az új szolgáltatás több, mint tízmillió belépőjegyet kínál utasai számára, több mint háromszáz városába.
Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.
Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba

Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba 

A FlixBus új közép-európai járatával bővíti a Magyarországról elérhető úti célok kínálatát. A naponta közlekedő közvetlen járat kényelmes és megfizethető lehetőséget kínál Sopron lakosainak, hogy felfedezzék Varsó gazdag kulturális életét.
Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől

Ritkítják a balatoni buszjáratokat május 1-jétől 

Olyan lépést tett a Volánbusz, mintha náluk senkit nem érdekelné, hogy a főszezon közeledtével tömegközlekedési eszközzel is el lehessen érni hazánk nyári legfőbb turisztikai célpontját a főváros felől.
Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája

Hamarosan indul Közép-Európa legnagyobb motoros túrája 

A résztvevő több száz motoros összesen 831 km tesz meg idén, hogy ezúttal Békés megye kulturális és turisztikai értékeit felfedezze.
Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?