A CO belföldi fővonalainak kapacitását évi 5 százalékkal csökkenti idén ősszel. A társaság idei első negyedévének bevételei 12,3 százalékkal 3,57 milliárd dollárra nőttek. A költségek azonban 16,7 százalékkal emelkedtek, ezen belül 53,2 százalékkal 1,05 milliárd dollárra nőtt az üzemanyagköltség. Ennek következtében az üzemelés veszteséges (-66 millió dollár) lett szemben a tavalyi 64 millió dolláros üzemi nyereséggel. A forgalom tavalyhoz képest 44 százalékkal nőtt a kapacitás 4,8 százalékos növekedése mellett, így a társaság kihasználtsága 78,8 százalék volt az időszakban, ami 1,1 százalékpontos visszaesést jelent.
A Continental április 17-én bejelentette, hogy megvált a Northwest Airlines (NWA) „arany részvényétől”. Az NWA arany részvény egy korábbi szerződés részét képezte, amelyben a Continental vállalta, hogy nem fuzionál egyetlen társasággal sem. Az NWA-Delta (DL) közeledés lehetővé tette, hogy a Continental megvásárolja a részvényt, valamint azt is, hogy maga is elgondolkodjon a fúzió lehetőségén. A légitársaság elnök-vezérigazgatója, Larry Kellner nyilatkozata szerint a NWA-DL egyesülés teljesen átrajzolja az amerikai légipiacot, amelynek hatására a Continental stratégiaváltást tervez. A légitársaság azt is vizsgálja, hogy továbbra is tagja maradjon-e a SkyTeam légiszövetségnek, azonban azt is hangsúlyozta, hogy fontos a társaság számára, hogy a három légiszövetség egyikének tagja legyen. A vezető nem kívánt nyilatkozni arra vonatkozóan, hogy vannak-e fúziós tervei a légitársaságnak. (ATW Online)