Az még hagyján lenne, hogy késik a járatindulás, a fő gond inkább az, hogy ráhangolódásként már a váróban is várni kell vagy 25 percet a beszállásra - és közben azzal riogatják a kedves utasokat, jelen esetben minket is -, hogy egy technikai probléma miatt késik a beszállás.
Aztán végre zöld lámpa, araszolunk mindannyian be, a repülő utasterébe. Elhelyezkedünk, várjuk az indulást. Ami azonban durván arrébb van. Ugyanis a járat parancsnoka először elnézést kér az eddigi késlekedésért, majd közli, hogy másfél órát várni még kell a javítás miatt a felszállási engedélyre. Így a fullon lévő repülőgép utasterében mindenki arra vár - besuszterolva -, hogy ez megtörténjen.
Minden érthető és megérthető, egyetlen dolog nem: ez a várakozás már nyilván korábban is nyilvánvaló volt a gép személyzetének, de akkor vajon miért nem a váróban hagyták addig az utasokat, míg megkapja a gép a felszállási engedélyt? Miért kell ehhez beszállni az utasoknak, és a szűk helyen ülve várakozni mindenkinek a fedélzeten?
x x x
A Wizz Air a megjelent hírre reagálva a következőket válaszolta: „A Wizz Air azért szállítja be utasait minden esetben a repülőgépbe, hogy minél hamarabb el tudjon indulni a járat, amennyiben engedélyezték a felszállást. Ezáltal az utasok is hamarabb juthatnak el kiválasztott úti céljukra. A tárgyalt esetben javítási munkálatok miatt nem tudott a járat az eredeti időpontban elindulni. A Wizz Air számára továbbra is utasai és munkatársai biztonsága a legfontosabb.”