A nemzeti légitársaság a járatokat saját Fokker 70-es és a Carpatairtől bérelt Saab2000-es típusú repülőgépekkel üzemelteti március 30-tól. A Malév napi két kolozsvári járata – egy délutáni és egy éjszakázó – jól kapcsolódik a légitársaság nyugat-európai menetrendi hullámához. A Malév elsősorban üzleti- és átszálló utasokra számít ezen a vonalán, továbbá a turistaforgalom élénkülésével is számol. A Malév utasai a magyar nemzeti légitársaság és a Carpatair 2005-ben indult code-share együttműködésének köszönhetően már eddig is utazhattak Malév-repülőjeggyel az erdélyi városba, de csak a romániai partner által üzemeltett járatokon. Románia EU-s csatlakozásával nyílt meg a lehetősége annak, hogy a Malév saját üzemeltetésű járatot nyithasson a térségbe.
Románia a Malév egyik legfontosabb stratégiai piaca, ahová jelenleg négy célállomásra – Bukarest, Temesvár, Marosvásárhely és Kolozsvár - hetente 56 járatot üzemeltet. A légitársaság romániai járatait az elmúlt évben több mint 177 ezer utas vette igénybe, 12%-kal több mint az előző évben, a bruttó jegybevétele pedig 2007-ben elérte a 19%-os növekedést. A térségben rejlő lehetőségeket jól jellemzi a 2006-ban megnyitott marosvásárhelyi járat fejlődése, amely 2007-ben 90%-os utas- és 75%-os bevétel-növekedést könyvelhetett el.
Románia a Malév egyik legfontosabb stratégiai piaca, ahová jelenleg négy célállomásra – Bukarest, Temesvár, Marosvásárhely és Kolozsvár - hetente 56 járatot üzemeltet. A légitársaság romániai járatait az elmúlt évben több mint 177 ezer utas vette igénybe, 12%-kal több mint az előző évben, a bruttó jegybevétele pedig 2007-ben elérte a 19%-os növekedést. A térségben rejlő lehetőségeket jól jellemzi a 2006-ban megnyitott marosvásárhelyi járat fejlődése, amely 2007-ben 90%-os utas- és 75%-os bevétel-növekedést könyvelhetett el.