Az elmúlt hetekben sikeresen folytatódtak a tárgyalások az együttműködésről számos repülőjegy-értékesítési partnerrel, akik elsősorban az új, közvetlen (DC) foglalási módok fejlesztése és gyakorlati megvalósítása iránt érdeklődtek.
A Lufthansa Csoport légitársaságai a tervek értelmében szeptember 1-jén egy fontos lépést tesznek meg új kereskedelmi stratégiájuk megvalósításában és a globális disztribúciós rendszereken (GDS) keresztül érkező foglalások költségeit igazságos és transzparens módon osztják meg: foglalásonként 16 euró „disztribúciós díjat” számítanak fel a globális disztribúciós rendszer igénybevételével kibocsátott repülőjegyek után. A Lufthansa Csoport utasai disztribúciós díj nélkül foglalhatnak jegyet, amennyiben a jegyvásárlás a légitársaságok honlapjain, az ügyfélszolgálaton vagy a repülőterek jegyárusító pultjainál történik. Az utazási irodáknak a www.LHGroup-agent.com online portál áll rendelkezésére. Vállalati ügyfelek az egyedi szerződés szerinti árakon disztribúciós díj nélkül foglalhatnak a www.LH.com oldalon. A Lufthansa továbbá együttműködést kötött az SAP leányvállalatával, a Concurral, amely 2016-tól a www.LH.com weboldalon egyedi utazásszervező rendszert kínál üzleti ügyfeleknek.
„Az utazási irodákkal és a globális disztribúciós rendszerekkel közösen akarunk azon dolgozni, hogy a repülőjegy-értékesítés modernebb, olcsóbb és ügyfélbarát legyen. Hamarosan újabb informatikai megoldásokat teszünk elérhetővé ügyfeleinknek“ – mondta Jens Bischof, az igazgatótanács tagja és a Deutsche Lufthansa AG CCO-ja. A Lufthansa Csoport vezető informatikai vállalatokkal közösen új, közvetlen foglalási módokat fejlesztett és vezetett be. Ezzel párhuzamosan pedig aktívan dolgoznak a nagyvállalatok számára kínált foglalási platformok bekötésén az új rendszerbe. Ezeken az online foglalási rendszereken keresztül a vállalatok és utazási irodáik a jövőben közvetlen hozzáféréssel rendelkeznek majd a Lufthansa Csoport termékeihez.
Forrás: Turizmus Online