A Hatóság az eljárás során megállapította, hogy a Wizz Air a vizsgált időszakban mulasztásokat követett el, ezért a légitársaság az eljárás során a hatóságokkal együttműködve vállalásokat tett. Ezek a vállalások közvetlenül és pozitívan hatnak a fogyasztókra a légitársaság által nyújtott kompenzációval, és a közérdek hatékony érvényesülését szolgálják az informatikai fejlesztésekkel, melyek járatüzemeltetési problémák esetén elősegítik az utasok számára biztosítandó segítségnyújtást, mind a légitársaság weboldalán elérhető önkiszolgáló lehetőségeken keresztül, a repülőtereken, mind pedig az elérhető ügyfélszolgálati csatornákon - közölte lapunkkal a légitársaság.
Az utasok megfelelő tájékoztatása, és a nem várt esetekre való felkészítése érdekében a cég a fentieken túl széleskörű edukációs kampányt folytat az utasjogokkal kapcsolatban. A légitársaság továbbra is kész együttműködni az Igazságügyi Minisztériummal és Budapest Főváros Kormányhivatalával a szolgáltatások minőségének javítása érdekében - tették hozzá.