Tavaly összesen 8 millió utast szállított a Germanwings, ami 12,5 százalékos növekedést jelent összehasonlítva a 2006-os eredménnyel, amikor összesen 7,1 millióan utaztak a Germanwings járatain. A 2007-ben elért 630 millió eurós forgalom szintén nagymértékű, 12,7 százalékos növekedést jelent 2006-hoz képest.
A Germanwings 2007-ben kibővítette „Boomerang Club“ törzsutas programját, és egyes kiemelt repülőtereken kényelmesebb terminálokra költözött át. A tavaly bevezetett „Smart Connect” szolgáltatással az átszálló utasoknak kedvez a légitársaság. A társaság továbbfejlesztette online jelenlétét, honlapján gazdagabb, könnyebben áttekinthető tartalommal és megújult arculattal várja az utazni vágyókat. Szintén a honlap újdonságai közé tartozik az úgynevezett „Blind Booking“ funkció, amellyel a repülőjegyet egy adott, állandó áron lehet lefoglalni. Az utas számára az úti cél a foglalás időpontjában ismeretlen: csak a foglalási visszaigazolás kézhezvételét követően derül ki, hogy mely célállomásra szól a kalandvágyó utas repülőjegye. A német diszkont-légitársaság bevezette az internet alapú becsekkolás lehetőségét, és a „Rail & Fly” szolgáltatást Németországban. A „Rail & Fly” igénybevételével a légitársaság utasai Németország bármely településéről könnyen eljuthatnak a Germanwings legközelebb eső repülőtérére.