A oneworld díjtételek és értékesítési tevékenységek összesen mintegy 725 millió amerikai dollár forgalmat generáltak, ami 10 százalékos növekedés. A növekvő bevételek fő mozgatórugója a légiszövetség 1999-es megalapítása óta eltelt időszak legnagyobb bővítése volt, amelynek során 2007. április 1-jén a Japan Airlines, a Malév és a Royal Jordanian teljes jogú tagként, a LAN Argentina és a LAN Ecuador leányvállalatként csatlakozott a szövetséghez. Hat hónappal később pedig a kínai Dragonair is tagja lett.
2007-ben az szövetségi értékesítés különösen kiemelkedő volt a vállalati szférában. A szövetség kulcsfontosságú piacain működő kis- és középvállalatok részére kidolgozott businessflyer tarifaeladásoknak köszönhetően ötödével nőt a bevétel 2006-hoz viszonyítva. Több mint 7000 céges ügyfél kötött corporate szerződést Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Hollandiában, Svájcban, valamint tavaly óta pedig már Olaszországban is.
A légiszövetség továbbra is gondot fordít arra, hogy támogassa a taglégitársaságok költségcsökkentésre irányuló törekvéseit. A közös beszerzési eljárásoknak köszönhetően a megtakarítások meghaladják a 300 millió amerikai dollárt. A 2007. évi eredmények e tekintetben a műszaki és karbantartási területekről származnak.
Mindezeknek köszönhetően a oneworld 2007-ben is megőrizte a legjobb pénzügyi eredményt felmutató légiszövetség pozícióját. A három globális légiszövetség tagjainak tavalyi teljes évi mérlege alapján a oneworld taglégitársaságok átlagosan 6,4 százalékos üzleti eredményt értek el szemben a Star Alliance 5,8 és a SkyTeam 5,6 százalékos eredményével. Az elmúlt három évben a oneworld taglégitársaságok összesített nettó nyeresége elérte a 8,8 milliárd amerikai dollárt, ezzel szemben a SkyTeam tagok 6,9 milliárd, a Star Alliance tagok pedig összességében 10,1 milliárd amerikai dollár veszteséget könyveltek el.