A tapasztalatok szerint egyre több utas foglalja le interneten keresztül útját a légitársaság megújult weboldalán keresztül, ahol több napra előre láthatják az utasok a különböző járatokra érvényes jegyárakat. A kényelmesebb és gyorsabb ügyintézés érdekében az európai reptereken legkésőbb év végéig bevezetik az otthon kinyomtatott, vonalkóddal ellátott beszállókártyákat. 2007 júniusától a becsekkolást már sms-ben is elintézhetik az utasok. Járatuk indulása előtt 22 órával sms-ben kapnak értesítést arról, hogy megnyílt az online check-in lehetőség a kiválasztott járatra. Ezt követően telefonon, vagy e-mailben is elintézhetik a bejelentkezést. Az üzleti utasok számára egy hónapja az európai reptereken a SAS business-várójában ingyenes vezeték nélküli internetelérést kínálnak, és a Skype-on keresztüli széles sávú telefonálásra is módjuk van az utasoknak. A Business és Economy Extra jeggyel utazók további kényelmét szolgálja, hogy elég a gépindulás előtt 15 perccel jelentkezniük a beszállókapunál. A fedélzeti szolgáltatásokban is újítás történt: az Economy osztályon utazók a fedélzeten megújult ételválasztékból vásárolhatnak kedvükre valót, az Economy Extra utasoknak pedig egyénre szabott egészséges étrendet kínálnak.
SAS: új szolgáltatások a földön és a fedélzeten
A SAS skandináv légitársaság számos újítással kíván az üzleti utasok kedvében járni.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Rosszabbak a szingapúriak eredményei, mint tavaly, de nincs okuk panaszra
Hiszen a Singapore Airlines (SIA) friss jelentéséből kiderül, hogy a 2024/25-ös pénzügyi év első hat hónapjában a 19,2 millió utast szállítottak, ami 10,8 százalékos éves növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Féléves mérleg az Emirates-nél
A vállalatcsoport közzétette a 2024-2025-ös pénzügyi év első félévének eredményeit: új rekordot döntött a csoportszintű nyereség és árbevétel.
Szinte egyszerre jött a légitársaság új repülőgépe és egy előkelő elismerés
Ez a harmadik Airbus A220-300-as szállítás a idei évben, a légitársaság által megrendelt 50 darab Airbus A220-300 repülőgép egyike.
Végre egy jó hír a MÁV-val kapcsolatban!
Erdőkertesen szállt fel és a Nyugati Pályaudvarra tartott egy gazdátlan kutya.
Növekvő utasforgalom a török légitársaságnál
2024 harmadik negyedévében 5,4 százalékkal növelte utasforgalmi kapacitását a Turkish Airlines. A légitársaság összesen 24,5 millió utast szállított, és 1,3 milliárd USD főtevékenységből származó nyereséget ért el.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.