A Terminál szolgálat fényképes, személyes azonosító számmal ellátott, kitűzőt viselő munkatársainak feladatai közé tartozik az engedély nélkül dolgozó, ezért ellenőrizhetetlen színvonalú szolgáltatást nyújtó kereskedők, személyszállítók és egyéb kereskedelmi tevékenységet végzők kiszűrése. A repülőtérrenddel összhangban figyelik a bejáratok előtti közlekedést is, és ellenőrzik a közlekedési szabályok betartását is. A Terminál szolgálat szakemberei a repülőtér nyitva tartásának 20 órájában felügyelik a repülőtér közönség számára nyitott területeit, vagyis a terminálokat és azok előtereit. Egyszerre heten dolgoznak a ferihegyi légikikötő három terminálján. Az utasterületek felügyelete csak az első eleme a repülőtér szolgáltatásait fejlesztő és az utasok kényelemérzetét növelő átfogó Terminál szolgálatnak. A koncepció a jövőben a repülőtér többi szolgáltatási elemére, elsőként a parkoló-üzemeltetésre is kiterjed.
Terminál szolgálat Ferihegyen
Hétfőtől, kísérleti jelleggel, Terminál szolgálat kezdte meg működését a Ferihegyi nemzetközi repülőtéren. A Budapest Airport új fogyasztóvédelmi intézkedésének célja a repülőtér bejárata előtti és a terminálokon belüli szolgáltatások színvonalának ellenőrzése.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők
A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren
Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair
2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását
A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között
Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.
Rosszabbak a szingapúriak eredményei, mint tavaly, de nincs okuk panaszra
Hiszen a Singapore Airlines (SIA) friss jelentéséből kiderül, hogy a 2024/25-ös pénzügyi év első hat hónapjában a 19,2 millió utast szállítottak, ami 10,8 százalékos éves növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Féléves mérleg az Emirates-nél
A vállalatcsoport közzétette a 2024-2025-ös pénzügyi év első félévének eredményeit: új rekordot döntött a csoportszintű nyereség és árbevétel.
Szinte egyszerre jött a légitársaság új repülőgépe és egy előkelő elismerés
Ez a harmadik Airbus A220-300-as szállítás a idei évben, a légitársaság által megrendelt 50 darab Airbus A220-300 repülőgép egyike.
Végre egy jó hír a MÁV-val kapcsolatban!
Erdőkertesen szállt fel és a Nyugati Pályaudvarra tartott egy gazdátlan kutya.
Növekvő utasforgalom a török légitársaságnál
2024 harmadik negyedévében 5,4 százalékkal növelte utasforgalmi kapacitását a Turkish Airlines. A légitársaság összesen 24,5 millió utast szállított, és 1,3 milliárd USD főtevékenységből származó nyereséget ért el.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.