Több A380-ast szeretne az Emirates,

2011 szeptembere és 2017 novembere között további 75 A380-as szállítanak le a légitársaságnak, de Clark 90 fölötti flottát látna szívesen a típusból.

Erre azonban a vezér legnagyobb sajnálatára nincs lehetőség, mivel az elsőként beszerzett gépek addigra az Emirates cégpolitikája értelmében kiöregszenek, így az új járgányok részben lecserélik az „öreg” flottát is.  

Az A380-as flotta bővítésének azonban akadnak „ingatlanfejlesztési” nehézségei a dubaji nemzetközi repülőtéren. A légitársaság A380-asainak 85%-a rövidebb útvonalakon közlekedik, 14 órás rotációkban. Emiatt a gépek a kívántnál sokkal hamarabb visszatérnek a bázisra, feltorlódhatnak. Míg, ha távolabbi kontinensekre repülnek, 35 órába is beletelhet, míg megfordulnak, így a repülőtér jelenlegi kiszolgáló infrastruktúrája hatékonyabban tudja ellátni a gépeket. Clark szerint a több gép érdekében úgy kell változtatni a típus jelenlegi járathálózatán, hogy 75-25 százalék legyen a rövidebb illetve hosszabb utak aránya.

Ezzel azonban az lehet a gond, hogy számos repülőtéren nem tudják fogadni a típust. Clark példaként a brazíliai Sao Paolót hozza fel, ahol nincs hely a gép 6 órás fordulási idejére. „De dolgozunk rajta” – tette hozzá a vezérigazgató.

Tim Clark Emirates vezér Bécsben azt nyilatkozta az ATW internetes szakportálnak, hogy a társság 15 A380-as gépének utasforgalmi teljesítménye egyre nő, megbízhatóságuk 99 százalékos.

Az Emirates A380-asainak legújabb úticéljai München, Kuala Lumpur és Róma lesznek 2011. október végétől.


Elindult a dunai hajózási szezon

Elindult a dunai hajózási szezon 

Korszerűbb belső terek, kávéházi hangulat, vacsorahajók.
A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit

A SIA felújítja a szingapúri reptéren lévő váróhelyiségeit 

A Singapore Airlines felújítja a Changi repülőtéren lévő váróit.
Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok

Jön a nyár, érkeznek az új Flixbus-ok 

2025-ben 15 százalékkal több úti cél érhető el, mint tavaly.
Jönnek az új Bubik

Jönnek az új Bubik 

Teljes megújuláson megy keresztül a fővárosi közbringarendszere.
Légügyi cég stratégiai megállapodása az egyre szeszélyesebb időjárás miatt

Légügyi cég stratégiai megállapodása az egyre szeszélyesebb időjárás miatt 

A HungaroControl szorosabb együttműködésbe kezdett hazánk meteorológiai szolgáltatójával, a HungaroMet-tel.
Fent a fedélzeten az utas, és nem tudja hová tart a SAS

Fent a fedélzeten az utas, és nem tudja hová tart a SAS 

Az utasok csak a landolás után tudják meg, hova érkeztek.
Kedden, szerdán ne a megszokott rutinból közlekedjen Budapesten!

Kedden, szerdán ne a megszokott rutinból közlekedjen Budapesten! 

Mert a fővárosban kedd délutántól szerda estig tartó gyűlés miatt ismét jelentős torlódásokra kell számítani.
Egyetlen szendvics sem vihető be az Egyesült Királyságba

Egyetlen szendvics sem vihető be az Egyesült Királyságba 

Az európai kontinens több országában terjedő fertőző száj- és körömfájás miatt a hús- és tejtermékek személyes célú behozatali tilalmát kiterjesztik az összes uniós tagállamra.
Exkluzív díjátadó a Duna-parton

Exkluzív díjátadó a Duna-parton 

Díjakat osztott magyarországi utazási irodáknak a világ legtöbb országába repülő légitársasága.
Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút

Születésnapját régi vonatokkal ünnepli a Gyermekvasút 

Szombaton rendezik meg a Gyermekvasút napját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.