Több tér, nagyobb kényelem

A London és Szingapúr között repülő utasok már kipróbálhatják a Singapore Airlines megújult kabinjait az első, business és turistaosztályon.

Az új üléseket és a Krisworld nevű megújult fedélzeti szórakoztató rendszert fokozatosan bevezetik a többi útvonalon is az új repülőgépek forgalomba állításával párhuzamosan. A légitársaság közel 150 millió dollárt költ a termékfejlesztésre az első nyolc Boeing 777-300-as esetében. A programot a későbbiekben kiterjesztik a flottába érkező Airbus A350-esekre is a következő évek során – hangzott el a légitársaság budapesti bemutatóján.

A kabin áttervezése során nem csak a kényelemre és az ergonómiára figyeltek oda, hanem az utasok eltérő életstílusát és érdeklődését is igyekeztek figyelembe venni. 

Az első osztályon az üléseket íves panelek zárják körül, jóformán teljes privát szférát biztosítva az utasoknak. Különleges világítási rendszer és 24-hüvelykes LCD-képernyő is jár az elit utasoknak.

A business class kabin áttervezése során is odafigyeltek arra, hogy minél több privát teret kapjon az utas. Az 1-2-1-es konfiguráció, a 132 fokban dönthető és komplett ággyá alakítható ülések és az ergonomikus üléspárna mind az utasok kényelmét szolgálja. A szórakozásról 18-hüvelykes képernyő valamint érintő-rendszerű kézivezérlő gondoskodik. A turistaosztály is tágasabb lett, az ülések kényelmesebbé váltak, szélesebb képernyőn élvezhetik a szórakoztató programokat az utazók.

A fedélzeti újdonságok közé tartozik, hogy a flottába érkező Airbus A350-esek fedélzetén az utasok szélessávú internetkapcsolatot kapnak és mobiltelefonálhatnak is. A megújuló Krisworld fedélzeti rendszer azt is lehetővé teszi, hogy több funkciót egyszerre vegyen igénybe az utas, például filmnézés közben is meg tudja nézni a legfrissebb híreket vagy követheti a repülőgép haladását. Korábbi írásunkban részletesen bemutattuk a fedélzeti újdonságokat. 

A légitársaság anyavállalata május közepén hozta nyilvánosságra a 2013. márciusában véget ért 2012-13-as pénzügyi év mérlegét. A Singapore Airlines mellett a SIA Engineering, SIA Cargo és a Silk Air légitársaságot tömörítő csoport nettó nyeresége a végleges adatok szerint 379 millió szingapúri dollárra nőtt, ellenben működési eredménye mínuszba (-57 millió dollár) fordult. Ennek okát a magas üzemanyagárakban és a gyenge világgazdasági helyzetben látják. Pedig a Singapore Airlines járatainak átlagos töltése még nőtt is tavaly (+1,9%), és elérte a79,3%-ot, a Silk Air és a SIA Cargo ellenben rontott egy évvel korábbi teljesítményén.

A Singapore Airlines jelenleg 34 ország 63 városába repül, ha hozzávesszük a Silk Air leányvállalat járatait is, akkor már 36 ország 99 úti céljába juthatunk el velük. Európa főbb nagyvárosaiba is közlekednek, sőt korábban bécsi járatot is üzemeltettek, a magyar utasoknak leginkább a frankfurti, müncheni vagy zürichi átszállást javasolja a légitársaság hazai képviselője, a Tensi Aviation. Kedves Marianna sales menedzser azt is elmondta, hogy szingapúri átszállással jóformán egész Dél- és Kelet-Ázsiát elérhetik az utasok, különösen Ausztrália, Új-Zéland és Indonézia főbb nagyvárosaiba indítanak naponta akár több járatot.

A Singapore Airlines volt az első légitársaság a világon, amely flottájába állította az Airbus A380-as óriásgépet, 2007. október 25-én Sydney és Szingapúr között. Ma már 19 darab A380-as van a flottában, melyek tíz úti célba, köztük Londonba, Párizsba és Zürichbe repülnek.

Hamarosan indul a légitársaság új globális reklámkampánya, amely a „Messzire megyünk azért, hogy…” címet viseli. És azért mennek messzire, hogy az utasok igazán különlegesnek érezzék magukat a fedélzeten. Ezért például az ülésekhez a bőrt a legjobb cserzőműhelyből szerzik be Skóciából, a teát egy fujiani ültetvényről szállítják, a legjobb filmekért pedig hajlandóak elmenni akár a Velencei Filmfesztiválra is.

Így készült a három reklámszpot:

{youtube|id=Io-XCojpIgE}


Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál

Új vezető az AVIAREPS feltörekvő üzletágánál 

Egy régi szakembert bíztak meg a hajózási részleg globális vezetői feladatával.
Indulnak az EL AL nemzetközi járatai Izraelből

Indulnak az EL AL nemzetközi járatai Izraelből 

Íme, a részletek.
 Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni?

Miért éri meg jobban repülni, mint vonatozni? 

Az elmúlt években a repülés sokak számára nemcsak elérhetővé, de sok esetben a legolcsóbb utazási móddá vált.
Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése?

Befolyásolja a repjegy árát a keresési előzmények törlése? 

Úgy tartják, a légitársaságok vagy a foglalási oldalak követik a kereséseinket, hogy így emeljék az árakat. De vajon van ennek valóságalapja?
Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni

Nem lesz egyszerű elővárosi vonattal közlekedni 

Június 21-étől július 27-ig jelentősen változik a közlekedési rend az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon a rákosrendezői állomáson pályafelújítása miatt.
Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom

Budapest Airport: itt a nyári csúcsforgalom 

Rekord utasforgalom várható az idei nyáron a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, amelyre a Budapest Airport már tavaly ősszel megkezdte a felkészülést.
Új VIP terminál a máltai repülőtéren

Új VIP terminál a máltai repülőtéren 

4,5 millió eurós beruházással újult meg a máltai repülőtér VIP vendégterminálja.
Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá

Az Emirates és az Uber stratégiai együttműködést írt alá 

A felek egy gördülékeny foglalási rendszer kialakításán dolgoznak együtt.
Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága

Íme, Nyugat-Európa legjobb légitársasága 

A francia légitársaság egymást követő ötödik évben lett a legjobb nyugat-európai légitársaság az utasok visszajelzése alapján készülő listán.
Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira

Ryanair: Évek óta figyelmeztettünk a Boeing problémáira 

A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary élesen bírálta a Boeing gyártási gyakorlatát, miután lezuhant az Air India Dreamliner repülőgépe.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.