A Malév 2007 szeptemberében zártkörű, meghívásos tendert írt ki kreatív ügynökségi feladatok ellátására. A tenderre összesen 15 céget hívott meg, nemzetközi és hazai ügynökségeket egyaránt, amelyek mindegyike széles körű tapasztalatokkal, nemzetközi ügyfelek referenciáival és több szakmai díjjal rendelkezik. A tender három körös volt, az első körben a cégek bemutatkozó anyagaikat, referenciáikat, az utóbbi évek eredményeit és egy standard árlistát küldtek be. A második fordulóban hét cég prezentálta a tenderanyag feladatait. Az egyik a Malév Oneworld-csatlakozása kapcsán a szövetségi tagság fogyasztói előnyeinek bemutatása egy integrált kampány formájában, a másik pedig javaslatok a Malév kommunikációs anyagai arculatának frissítésére. Az ügynökségeknek mintegy három hét állt rendelkezésére a tendermunkák kidolgozására. A Beszerzési Bizottság a prezentáció tartalma, stílusa, kreativitása, az ügynökség referenciái és tapasztalata, valamint árai alapján három ügynökséget választott ki az utolsó körre. A Malév felsővezetői jelenlétében tartott utolsó megmérettetésen szoros versenyben végül a Grey nyert elsősorban stratégiai gondolkodása és kreatív megoldásai alapján. A Malév az új ügynökséget stratégiai partnerének tekinti, és már közösen dolgoznak az éves marketingkommunikációs terv véglegesítésén. A Malév még a héten kiírja médiaügynökségi tenderét is.
Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Malév
A Malév új üzleti stratégiájának támogatására új kreatív ügynökséget választott partneréül 2008. január 1-jétől. A nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező Grey Budapest az Akciót és a Hammert váltja fel, utóbbi több éve dolgozott a Malév kreatív ügynökségeként.
Változás a Wizz Air háza táján – Amelia előtérbe kerül
A jobb ügyfélélmény és kiszolgálás érdekében a légitársaság jelentős változtatásokat vezetett be.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.