Az internetes szolgáltatásokat az elektronikus jeggyel rendelkező utasok vehetik igénybe, akik az online check-innek köszönhetően időt takaríthatnak meg, hiszen elég a gép indulása előtt 20 perccel megérkezniük a repülőtérre. Az internetes helyfoglalás 23 órával a járat indulása előtt nyílik meg és 50 perccel a felszállás előtt zárul. Az utast az internetes felület az e-jegy száma, járatszáma és neve alapján azonosítja, ezután kiválasztható a kívánt ülőhely a gépen a repülőgép üléstérképének segítségével. A folyamat végén egy A4-es papírra kell kinyomtatni a beszállókártyát, amelyen 2 dimenziós vonalkódok tartalmazzák az utasra vonatkozó információkat. Az online check-in egyelőre csak a Budapestről induló Malév-járatokra vehető igénybe. ű
A másik újdonság, hogy a légitársaság weboldalán lehetővé teszi e-jegyeinek módosítását is. A rendszer a jegymódosítást, majd az online fizetést követően kiállítja az elektronikus jegyet és elküldi a visszaigazolást és az elektronikus számlát az utas e-mail címére.
Az új internetes szolgáltatások bevezetése nem csak az utasok számára jelent előnyt, hanem a légitársaság számára is. Iparági becslések szerint a jegykezelés hagyományos módja átlagosan 3,68 amerikai dollár költséget jelent utasonként, míg az online check-in esetében az összeg 0,16-0,25 dollárt jelent. Jelenleg a jelentős európai repülőtereken online check-int használ az utasok 50 százaléka. Ezt az arányt szeretné elérni nemzeti légitársaságunk is, amelyre minden esélye megvan, hiszen egyre több utasuk elektronikus jeggyel utazik, a Malév saját értékesítésének már 50 százaléka online történik. Becslések szerint néhány éven belül a hagyományos bejelentkezést választók aránya Európában 20 százalék körülire mérséklődik.