Vajon melyik a világ legrövidebb A380-as járata?

Az Emirates Dubaj és Doha között közlekedő járata 1 óra 20 perc alatt teszi meg a 379 kilométeres utat, a visszautat pedig 1 óra 10 perc alatt. Ezzel az Emirates lett a világ legrövidebb A380-as járatának működtetője.

Vízágyúkkal, kulcsfontosságú tisztségviselők és a kereskedelmi szakma képviselőinek jelenlétében köszöntötték az Emirates A380-asának érkezését a Hamad Nemzetközi Repülőtéren csütörtökön. A Dubajból érkező gép fedélzetén Adil Al Ghaith, az Emirates Öböl-menti térségi, közel-keleti, és iráni kereskedelmi szervezetének alelnöke az Egyesült Arab Emirátusok üzleti közösségének több prominens tagjával ült.

A terminálon a vendégek egy vezetett túra keretében nyerhettek betekintést a kétszintes gép belsejébe, és elsőként láthatták a legikonikusabb Emirates szolgáltatásokat, például a First osztály privát kabinokat, a Shower Spa-kat és a First- és Business osztályon utazók számára kialakított népszerű Onboard lounge-ot, amely nemcsak az italok és szendvicsek széleskörű választékát kínálja, hanem pihenésre és beszélgetésre is kiválóan alkalmas.

Az EK 841-es számú járat 7 óra 45-kor indul Dubajból, Dohába pedig 8 óra 5 perckor érkezik. A visszaútra az EK 842-es járat Dohából 9 óra 50 perckor indul és 12 órára ér Dubajba. Az A380-as járat menetrendjének köszönhetően a Dohából érkező és a népszerű desztinációk, így például New York, London, Frankfurt, Manchester, Düsseldorf, Milánó, Párizs, Róma, vagy Amszterdam felé tartó utasok részesei lehetnek az A380- élménynek és az A380-asokkal kiszolgált desztinációk szélesebb körű kínálatából választhatnak.

Az Emirates folyamatosan növeli jelenlétét Dohában. Kilenc, naponta közlekedő járatával ez a legjobban kiszolgált útvonal a légitársaság hálózatában. A Dubaj és Doha közötti utasforgalom jelentős: az elmúlt öt évben az Emirates több, mint 3,7 millió utast szállított a két város között. Az Emirates Dohát kiszolgáló A380-asa háromosztályos konfigurációval működik, az Economy osztály 429 komfortos üléssel, a Business osztály 76 síkágyas üléssel, és 14 First osztály Private kabinnal.

Az Emirates kivételes vendégszeretetét minden osztály utasa élvezheti, a többszörösen díjazott, több mint 2500 csatornát is kínáló ice Digital Widescreen fedélzeti szórakoztatórendszert beleértve. A kétszintes A380-as a világ legnagyobb repülőgépe. Az Emirates a legnagyobb A380-működtető, jelenleg 87 darab A380-assal rendelkezik, és 55 további gép érkezését várja. A légitársaság jelenleg több mint 45 desztinációval működteti A380-asait, szerte a világon.

Forrás: Turizmus Online


Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat

Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat 

Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére

Egyenruhák az elit csapat részére 

Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe

A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe 

A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak

Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak 

A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép?

Tudják az utasok, ha fenntartható üzemanyaggal repül egy gép? 

A Wizz Air utasai körében végzett legfrissebb felmérésének eredményei szerint a válaszadók 71 százaléka úgy véli, hogy a fenntartható repülőgép-üzemanyag (SAF) hozzájárulhat a légiközlekedés karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba

Közvetlen járat indul Bécsből Szingapúrba 

A Scoot fapados légitársaság bejelentette, hogy új járatot indít Bécsből Szingapúrba ez év június 3-tól.
Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók

Forgalmas évet zártak a hazai légiforgalmi irányítók 

A tájékoztatás szerint a 2024-es év Magyarország történetének legnagyobb légiforgalmát hozta, összesen 1 millió 144 ezer repülőgép érintette a hazai légteret, ami havi bontásban átlagosan több mint 95 ezer.
Bajban a Boeing?

Bajban a Boeing? 

Nagyjából harmadával kevesebb repülőgépet adott át a vevőinek tavaly.
Járatnyitás Isztambulból Bengáziba

Járatnyitás Isztambulból Bengáziba 

A török légitársaság 2025. január 14-től ismét elindította járatait Líbia felé, isztambuli indulással.
Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv  járatpár

Ismét közlekedik a Budapest–Tel Aviv járatpár 

A Wizz Air 2025. január 15-től kezdődően ismét elindította a Budapest és Tel-Aviv közötti közvetlen járatait.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.