Az együttműködés egy új kisfilmmel indul, amelyben a Scuderia Ferrari két pilótája, Charles Leclerc és Carlos Sainz a római Birra Peroni sörgyárba látogat.
A Peroni Nastro Azzurro 0.0%, az Asahi Europe & International alkoholmentes szuperprémium olasz sörmárkája a Scuderia Ferrarival lép többéves partnerségre: a most bejelentett új globális együttműködés a Ferrari Formula–1 versenyzői részlegén túl az 1993 óta futó, profi és amatőr versenyzőket egyaránt felvonultató Ferrari Challenge Trofeo Pirelli-re is kiterjed.
Mint írják, az együttműködés keretében a Scuderia Ferrari csapat pilótái, Charles Leclerc és Carlos Sainz főszereplésével készítettek egy Transmission: Impossible című, izgalmas rövidfilmet is, amellyel – a két márka egyedi közös tartalmai mellett – a közösségi médiában is találkozhatunk majd. A rövidfilmben a két Formula–1-es pilóta látogatást tesz a római Birra Peroni gyárban, és jónéhány akadályt leküzdve átcseréli a Peroni Nastro Azzurro 0,0%-os sörök címkéjét a limitált Tifosi Nastro Azzurro 0,0%-osra.
Az együttműködésben kulcsszerepet szánnak annak, hogy
a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójuk 20 százalékát tegyék ki az alkoholmentes termékek.
A márka logója végig látható lesz többek között a Scuderia Ferrari autóin és a pilóták versenyruházatán is, derül ki az írásból.