Az elmúlt években a „Departing Globally, Arriving Globally” szlogen alatt a JTB folyamatosan bővítette beutaztatási tevékenységét Európába, amely az ázsiai utazók kiemelt fontosságú úticélja. A japán piac mellett a JTB a fejlődő piacokra is kiemelt hangsúlyt fektetett, hiszen ezekről a területekről nagy mennyiségű utazó várható.
A becslések szerint 2020-ra Európába érkező utazók száma eléri majd a mintegy 620 milliót (ami 2010-hez képest 150 milliós növekedést jelent). Ez különösen Kína és az egyenletesen növekvő ázsiai küldő piacok esetében látható. A JTB csoport beutaztatási üzletágának fenntartható növekedése céljából a JTB bejelentette a Kuoni Global Travel Services felvásárlását, amely tovább erősíti a beutaztatási szolgáltatás színvonalát, valamint az európai piaci részesedés növekedését.
A Kuoni Global Travel Services a világ egyik vezető utazási vállalata, amely egyik kiemelkedő üzleti tevékenysége az Ázsiából Európába érkező szabadidős és vállalati csoportok utaztatása, amellyel a több, mint 100 éves tevékenység során egy erős márkát építettek fel. Az akvizíció nem csak remek lehetőség arra, hogy a JTB kiterjessze a hálózatát és ismertségét, ezzel egyedi szolgáltatóvá válva Európában, de lehetővé teszi a magas hozzáadott értékű, az utazók még speciálisabb igényeinek megfelelő szolgáltatás nyújtását a jövőben, mely a cég európai beutaztatási pozícióját még jobban erősíti.
A Kuoni Global Travel Services felvásárlása új üzleti perspektívákat nyit és hozzájárul, hogy a JTB a világ vezető DMC vállalatává váljon, mely növeli a fejlődő piacokról történő csoportos beutaztatást a desztináció szolgáltatásainak egyidejű fejlesztésével. Emellett hozzájárul a globális MICE szolgáltatások erősítéséhez és terjeszkedéséhez Európában és az USA-ban.
Az akvizíció az illetékes hatósági és jogi megfelelőségi vizsgálatok után zárul le.
A Kuoni Global Travel Services továbbra is törekszik független szolgáltatóként tevékenykedni az iparágban és a JTB mellett folytatja együttműködését más partnerekkel is, nagy hangsúlyt fektetve az ügyfelek adatainak bizalmas kezelésére.
Forrás: Turizmus Online