A tengeren túli úti célok keresési listájának szinte állandó top10-es szereplője Bangkok, és évről évre egyre feljebb kerül a valós foglalások listáján is. „A korábbi években is azt tapasztaltuk, hogy egyre többen keresnek rá thaiföldi úti célokra és foglalnak is ide repülőjegyet, de ez a hatás csak fokozódik idén A Fehér Lótusz harmadik évadának helyszíne miatt” – mondta Daniela Chovancová, a Kiwi.com sajtókapcsolati menedzsere.
.Az utazástechnológiai vállalat megnézte, hogy a Fehér Lótusz új részeinek hatására hogyan alakultak a repülőjegykeresések Thaiföldre.
Az eredmények alátámasztják, hogy Fehér Lótusz hatás a magyarokat is elérte.
42 százalékkal több magyar keresett rá az utazástechnológiai vállalatnál thaiföldi úti célra, mint tavaly ugyanekkor, sőt, a heti premierek időpontjában kiugrások láthatóak a keresési görbén.
Fotó: kiwi.com
A sorozat harmadik évadának forgatása több mesés thaiföldi helyszínen zajlott. A nézők Bangkok nyüzsgő metropoliszától kezdve Phuket luxusvilláin és fehér homokos tengerpartjain át Ko Samui trópusi paradicsomáig számos ikonikus helyszínt ismerhetnek meg. Az eddigi évadokhoz hasonlóan a látványvilág kiemelkedő szerepet játszik a történetben, ami még kívánatosabbá teszi ezeket az úti célokat az utazók számára.
A legnagyobb növekedést a keresésekben Phuket érte el februárban, ide 80 százalékkal több magyar keresett repjegyet, mint tavaly. Ezt követi a sorozat nagy részének helyt adó Ko Samui, amire idén 61 százalékkal többen kattintottak. Bangkok 30 százalékkal népszerűbb, mint tavaly.