Indul az MTÜ tavaszi kampánya - külföldi véleményvezérek Budapesten

Az MTÜ tavaszi kampányának részeként megszervezett Budapest Influencer Trip keretében kiemelkedően nagy elérésű véleményvezérek mutatják be Budapest legszebb, legizgalmasabb arcát közönségüknek. A főszezoni foglalások élénkítését elősegítő esemény olyan utazókat csábíthat hazánkba, akik hagyományos csatornákon keresztül nehezen szólíthatók meg, derül ki az Index cikkéből.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 14 országból mintegy 50 influenszert és további több mint 100 hazai tartalomgyártót hívott május 22–24. között Budapestre. Korábban Európa-szerte voltak hasonló kezdeményezések, amikor influenszerek segítségével próbálták a fiatalabb generáció figyelmét felhívni a turisztikai termékekre,

azonban ennyire koncentráltan médiatrip-koncepcióra, amire most mi teszünk kísérletet, még nem láttunk példát

 – válaszolta az MTÜ vezérigazgatója az Index kérdésére, majd hozzátette:

Ma már adatalapon hozunk marketingdöntéseket, és napjainkban más csatornákat használunk, mint pár évvel korábban. Rendkívül gyorsan változik a platformok jellege, aránya egy-egy médiakampányban, és az a bizonyos 25–40 éves korosztály, aki most az erőfeszítéseink központjában van, teljesen más médiafogyasztási szokásra állt át.

Forrás: Depositphotos
Forrás: Depositphotos

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) tavaszi kampányának részeként megszervezett Budapest Influencer Trip keretében 50 külföldi influenszer népszerűsíti Budapestet az Instagramon – olyanok, akiknek összesen több mint 155 millió, TikTokon pedig 176 millió követője van, mondta az Indexnek az ügynökség vezérigazgatója, Könnyid László, aki hozzátette, azért fontos ez az új típusú marketingaktivitás, mert a médiafogyasztási szokások teljesen megváltoztak.

Mint írják, a A 25–40 éves korosztály megszólítása különösen fontos a turisztikai szolgáltatók számára, ők jellemzően már stabil karrierrel rendelkeznek, több a szabadidejük, és szélesebb anyagi lehetőségeik vannak, így nyitottabbak az utazásokra. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján a fiatal felnőttek súlya Budapest vendégeinek körében is egyre növekszik. 

Őket a korábban alkalmazott digitális kampányelemekkel kevésbé lehet ma már elérni, sőt egyre nehezebb elérni ezt a korosztályt. Ugyanakkor nehezebb az ingerküszöbüket is átlépni, és egy vonzó turisztikai terméket felszínre hozni

– mondta az MTÜ vezérigazgatója.

Az MTÜ a nemzetközi influenszerek kiválasztásakor elsősorban arra koncentrált, hogy olyan tartalomgyártókat csábítsanak Magyarországra, akik az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban ismertek. Az is fontos volt, hogy a kifejezetten a magyar turizmus számára fontos küldő országok piacain rendelkeznek nagyszámú követővel, derül ki az index.hu hírportál írásából.

 

 

 


Proko Travel: felajánlás Parajd megmentése érdekében

Proko Travel: felajánlás Parajd megmentése érdekében 

Az utazási iroda 200 ezer forinttal támogatja a parajdi közösséget a sóbánya tragédiája után.
„Mi ez itt? Egy kristályokkal kirakott műremek? Mi lenne, ha ráülnék?”

„Mi ez itt? Egy kristályokkal kirakott műremek? Mi lenne, ha ráülnék?” 

Egy fotó kedvéért egy turista ráült egy több ezer Swarovski kristállyal borított székre, és szó szerint összezúzta a nagy értékű műalkotást.
Dél-európai tüntetéshullám a tömegturizmus ellen

Dél-európai tüntetéshullám a tömegturizmus ellen 

Ezrek tüntettek a tömegturizmus ellen Dél-Európa több városában.
Új nyaralási trend a fiatalok körében

Új nyaralási trend a fiatalok körében 

Egy friss felmérés szerint tízből négy magyar fiatal kifejezetten a lelassulást keresi idén nyáron.
Spanyol falusi bárok, ahová az El Caminót járók is betérnek

Spanyol falusi bárok, ahová az El Caminót járók is betérnek 

A spanyol falvak nagyon más képet nyújtanak, mint a hazaiak. Ez különösen szembetűnő, ha gyalog közlekedik az ember.
Kultúra, kaland és természet egy helyen: Kassa és környéke

Kultúra, kaland és természet egy helyen: Kassa és környéke 

A Kassai régió az elmúlt években dinamikusan fejlődő, élményekben gazdag úti céllá vált.
Indul a főszezon a horvátoknál, magyar nyaralókból idén sem lesz hiány

Indul a főszezon a horvátoknál, magyar nyaralókból idén sem lesz hiány 

Újdonságokkal indul az idei nyári főszezon.
Bojkók, lemkók, fatemplomok, ösvények – Lengyelország titokzatos szegletében jártunk

Bojkók, lemkók, fatemplomok, ösvények – Lengyelország titokzatos szegletében jártunk 

Lenyűgöző hegyek között elűzött népek nyomában.
Ezért emelkednek az árak Horvátországban

Ezért emelkednek az árak Horvátországban 

A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban.
Egy felfedezésre váró ismeretlen világ: Türkisztán

Egy felfedezésre váró ismeretlen világ: Türkisztán 

Az Euronews ellátogatott Türkisztánba, az ázsiai muszlimok szent városába.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.