Prémium kínálattal kampányol az MTÜ a londoni WTM-en

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) idén a tavalyinál kétszer nagyobb területen mutatja be hazánk kínálatát a turisztikai szakma vezető rendezvényén, a 182 ország mintegy 5000 kiállítóját felvonultató londoni 37. World Travel Market (WTM) szakvásáron. Az MTÜ 2017-ben arra összpontosít, hogy hazánk prémium termékeinek újdonságaival minél több magas költésű turistát szólítson meg - tudatta hétfőn közleményben az MTÜ.

Az Egyesült Királyság 2015-ben lépett elő Magyarország második legfontosabb küldő piacává. A KSH 2015. évi végleges statisztikai adatai szerint a szigetország utazói 2014-hez képest 18,2%-kal több, összesen közel 891 ezer vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken. A legfrissebb, 2016. január-augusztusi statisztikai adatok is bíztatók: a kereskedelmi szálláshelyeken ebben az időszakban 651 ezer brit vendégéjszakát regisztráltak, ami a tavalyi rekord év után további 7,3%-os bővülést jelent.

Magyarország turisztikai kínálatát az MTÜ mellett 16 pulton 21 magyar társkiállító (szállodák, utazási irodák, programgazdák és desztinációs szervezetek) képviseli, köztük a főváros turisztikai marketingszervezete, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ, valamint a London-Debrecen közvetlen légi járat kapcsán a brit piaci kapcsolattartásban kiemelten érdekelt régió.

Magyarország nagyszabású turisztikai megjelenésének alkalmából kedden a WTM-re látogat Bienerth Gusztáv turizmusért felelős kormánybiztos, ahol részt vesz a magyar nemzeti stand hagyományos hivatalos fogadásán és a szerdán sorra kerülő UNWTO Ministers Summiton is.

A légiösszeköttetések elmúlt években tapasztalt dinamikus bővülésének köszönhetően a szigetország utazói leginkább Budapestet ismerik. Fővárosunk mind a fiatalabb, mint pedig a középkorú és idősebb párok körében továbbra is rendkívül népszerű. Leginkább a városnéző, kulturális, bor- és gasztronómiai, egészségturisztikai és konferenciaturisztikai kínálatunk vonzó számukra. A brit utazók jövő márciustól már Liverpoolból is közvetlenül érhetik el Budapestet, a Wizzair új, hetente kétszer közlekedő járatával.

A Magyar Turisztikai Ügynökség új turisztikai márkastratégiájával 2017-ben arra összpontosít, hogy prémium termékeinek újdonságaival minél több magas költésű utazót szólítson meg, és ösztönözzön, hogy Magyarországot válassza úti célul.


DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.
Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt

Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt 

A magyar versenyzőnek sikerült megjavítania sérült vitorláját, és folytatja a földkerülő vitorlásversenyt.
Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja

Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja 

Közép-Európa legszebb adventi vásárai idén is megnyitják kapuikat, hogy ízekkel, illatokkal, zenével és különleges programokkal varázsolják el az oda látogatókat.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.