Az újságokban olvasható álláshirdetés szerint: Az „álomállás” betöltésére mindazok pályázhatnak, akik már elmúltak 16 évesek, de még nem töltötték be 99. életévüket. A munkára csak olyan jelentkezők leveleit várják, akik beleillenek a „természetes szépség” kategóriájába. Arról, hogy ki is kapja majd a munkát, arról egy speciális „szépségversenyen” döntenek augusztus 14-én, a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőben. A nyertes a negyedmilliós fizetés mellett, egy exkluzív szállodában lakhat majd.
A sárvári Baywatch-lány munkaköri leírásában szerepel, hogy figyelemmel kell kísérnie a fürdőbe érkező turisták viselkedését a vízben és medencék körül egyaránt, és probléma esetén értesítenie kell az illetékeseket (állandó úszómesterek, orvos, takarítószemélyzet, stb.). Amennyiben a vendégeknek információra van szüksége a fürdő szolgáltatásairól, abban is segítséget kell adnia az ország legjobban fizetett úszómesternőjének.
Úgy tűnik, "a világ legjobb állása" címmel meghirdetett ausztrál turisztikai marketingkampány máris iskolát teremtett, hiszen Sárvár is hasonló "potyaállással" igyekszik magára vonni a figyelmet. A Nagy Korallzátony népszerűsítésér indított ausztrál kampányban havi 3,5 millió forintnak megfelelő fizetést ígértek annak a személynek, aki betölti a Hamilton-sziget gondnoki állását. Az álláshirdetésre több ezren jelentkeztek, közöttük sok magyar is. Az ausztrál hirdetés hazai változata nemcsak a magyar álláskeresőkben jelent meg, hanem a határon túli magyar települések internetes oldalain is. Így elképzelhető az is, hogy a hazai „Baywatch”- állásra pályázók nyertese külföldről érkezik majd.