Az MTÜ az idei nyári kampányaiban azt üzeni: a járvány alatti bezártság után újra együtt, itthon, szabadon utazhatunk, biztonságos körülmények között. Magyarország belföldi turizmusának újraindítása érdekében június 1-je óta arra ösztönzi a magyar családokat, hogy aki teheti, induljon útnak, és fedezze fel ismét Magyarország kincseit, ismerje meg a vidéki tájakat.
A mostani, június 16-tól zajló kampányban az MTÜ ezúttal Budapest csodáit helyezi a középpontba, a főváros régen látott, vagy épp ismeretlen attrakcióit, felfedezésre váró élményeit ajánlja a belföldi utazók figyelmébe.
A koronavírus-járvány egyik napról a másikra törte derékba ezt a folyamatosan felfelé ívelő, évről évre rekordokat döntő sikerágazatot. Budapest pedig rendkívül kiszolgáltatott a nemzetközi vendégforgalomnak, így turizmusát alaposan megtépázta a kialakult helyzet. Ezért az MTÜ kampánya egyben arra is fel kívánja hívni a figyelmet, hogy egy budapesti városlátogatással most a fővárosi szállásadók, vendéglátók boldogulását is segítjük, az egyes turisztikai szolgáltatások igénybevételekor az értünk dolgozó szakemberek talpra állását, a hazai gazdaságot is támogatjuk.
{youtube|id=y5nbIXdJIG4}
A kampányhoz kisfilm is készült, emellett – az MTÜ többi kampányához hasonlóan – közterületen, óriásplakátokon, digitális felületeken, egyes sajtóorgánumokban és az ügynökség social media csatornáin is találkozhatunk a kampánnyal és a felfedezésre váró élményekkel, látnivalókkal.
Forrás: Turizmus Online