Indul az MTÜ új belföldi kampánya

Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – néhány helyszín azok közül, amelyeket a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) népszerűsít legújabb, belföldi kampányában.

A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország minden évszakban többet tartogat annál, mint amennyi a fotókba belefér, így a nyári főszezonban is számos rejtett kincset és programlehetőséget kínál a belföldi utazóknak. „Hazánk kulturális és aktív programkínálata nagyon sokszínű, a lehetőség csak karnyújtásnyira van, hogy rácsodálkozzunk az ország sokszínűségére, a hazai vendégszeretetre.” – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ új kampánya azt szeretné elérni, hogy az utazást tervezők gondolják újra belföldi nyaralásukat, és keressenek fel eddig kevéssé ismert helyeket, próbáljanak ki új programokat, hiszen Magyarország sokkal izgalmasabb, sokkal többet tartogat annál, mint azt sokan gondolják. A Magyar Turisztikai Ügynökség országos, desztináció alapú kommunikációs kampányai sorában a mostani immár a negyedik belföldi forgalomélénkítő kezdeményezés. Ezúttal három térség: a Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza látnivalóit, kulturális attrakcióit, aktív kikapcsolódási lehetőségeit ajánlja az utazók figyelmébe. Az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a kampányhoz csatlakozott szállodák és vendéglátóhelyek „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatot kínálnak a látogatóknak 2018. május 15. és augusztus 20. között. Az ajánlatok a nyári időszakban elérhető árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat tartalmaznak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

Az MTÜ kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket és átfogó, 360 fokos integrált kommunikációs kampányt folytat: a klasszikus médiaeszközök (például televízió, rádió, közterületi és sajtómegjelenések) mellett hangsúlyos szerepet kapnak a digitális kommunikációs megoldások (például mobilos chat alkalmazásban használható virtuális matricák, ún. sticker pack), emellett közösségi média aktivitásokat és influenszerek bevonását tervezi annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári felfedezéshez és kikapcsolódáshoz.

A kisfilm elérhető a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon, ahol részletes információk találhatóak az egyes desztinációk élménykínálatáról, programlehetőségeiről. A Magyar Turisztikai Ügynökség a belföldi forgalomélénkítő kampánnyal párhuzamosan a regionális országokban népszerűsíti Magyarország vidéki desztinációit. A kiemelt küldőpiacokon pedig a „Spice of Europe” kampánnyal Budapest népszerűsítésére fókuszál az Ügynökség.

Forrás: Turizmus Online


Megnyílt a Magyar Zene Háza legújabb kiállítása

Megnyílt a Magyar Zene Háza legújabb kiállítása 

LISTEN. – Zenei utazás a világ körül címmel megnyílt a Magyar Zene Háza harmadik időszaki kiállítása, mely világkörüli utazásra hívja a látogatókat.
Összeült a zsűri – hamarosan indul a Klasszis TopDesign 2025

Összeült a zsűri – hamarosan indul a Klasszis TopDesign 2025 

Ahol a vendégvárás megjelenése kerül reflektorfénybe.
Bringás gasztrotúra, badacsonyi borok és izgalmas falatok

Bringás gasztrotúra, badacsonyi borok és izgalmas falatok 

Összesen 7 fő helyszín és 6 kiegészítő helyszín került fel az idei térképre.
Hajnali napfelkelte koncert, házfalakon suhanó táncosok: jön a Jazzfest

Hajnali napfelkelte koncert, házfalakon suhanó táncosok: jön a Jazzfest 

Az elmúlt évek bizonyították, hogy Budapest szereti a jazzt, a fellépők pedig szeretik a magyar fővárost.
Bezárt a Fővárosi Állatkert állatsimogatója

Bezárt a Fővárosi Állatkert állatsimogatója 

Hétfőtől határozatlan időre bezárja állatsimogatóját a Fővárosi Állat- és Növénykert, döntésüket elővigyázatossági okokkal indokolták.
Százezrek mozdulnak egyszerre a gerincsérültekért

Százezrek mozdulnak egyszerre a gerincsérültekért 

Tavaly 8,1 millió eurót gyűjtött össze a jótékonysági futás.
Könyv készül az idei Anna-bálra

Könyv készül az idei Anna-bálra 

Mivel a füredi híres mulatság és szépségverseny idén 200 éves – ezt most méltó módon megünneplik.
Zárva a győri állatkert – mostanában ne keresse fel!

Zárva a győri állatkert – mostanában ne keresse fel! 

Súlyos fertőző betegség ütötte fel a fejét a környéken – elővigyázatosságból hozták meg az intézkedést.
Itt a jóidő – kezdődik a golfszezon

Itt a jóidő – kezdődik a golfszezon 

Pannonia Golf & Country Club volt, BOTANIQ Máriavölgyi Golf Klub lett.
Megújul a Sziget

Megújul a Sziget 

Vizuálisan és programelemeiben is megújul a fesztivál.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.