20 százalékkal nőtt az előfoglalások aránya a Balatontouristnál

Egy év alatt 20 százalékkal emelkedett az előfoglalások aránya a Balatontourist által üzemeltetett tó körüli kempingekben. A nagy érdeklődés miatt a főszezonra már szinte elkeltek a közvetlen vízparti parcellák, és lefoglalták az üdülőházak, mobilházak, illetve bérsátrak nagy részét is.  Nem csak a külföldi, hanem a belföldi turisták között is egyre több a visszatérő vendég.

A Balatontourist a 12 általa üzemeltetett, tó körüli kempingben 5200 kempinghellyel, 500 bungalóval, 200 mobilházzal, bérelhető lakókocsikkal és berendezett komfortos sátrakkal várja a kempingezni vágyókat.

A bőséges kínálat ellenére a főszezonra - július-augusztus hónapokra - lassan már betelnek az időpontok, különösen a hétvégék, illetve fogynak a még bérbe vehető üdülőházak, mobilházak és a sátrak is. A nagyméretű, közvetlen vízparti parcellákat már az előfoglalásban értékesítették a főszezonra – sokan még december elején lefoglalták ezeket.

Sátorhelyet azonban az egész szezonban tudnak biztosítani a balatoni kempingekben. 

Idén a Balatontouristnál 20 százalékkal emelkedett az előfoglalások száma a tavalyi év adataihoz képest. Ebben az évben is a külföldről érkező turisták foglalták le leghamarabb a helyüket (70 %), jóval a szezon előtt; míg a belföldi vendégek (30 %) pedig inkább a tavaszi turisztikai vásárok után döntöttek a nyaralásuk helyszínéről.

A Balatontourist tapasztalatai alapján évről évre több a visszatérő hazai vendég; ők jellemzően az üdülőházakat és a mobilházakat foglalják le már jóval a szezon kezdete előtt, de mivel a vállalat tavaly egy februárig tartó, 10 százalékos előfoglalási akciót hirdetett a sátor- és lakókocsihelyekre, idén ezekből is jóval több kelt el a szokásosnál.

Az előfoglalási adatokból jól látszik, hogy a külföldiek közül továbbra is a német, holland és dán vendégek jönnek szívesen a tó körüli kempingekbe, de továbbra is a magyar turisták adják a Balatontourist forgalmának a 60%-át.


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.