''Magyarországot behúzzuk Budapest alá''

A tárgyalópartnerek megerősítették, hogy a legjobb pillanatban találkozik most a tudományos háttérmunkájáról egyre inkább ismert, dizájnereket, marketingeseket és turisztikai szakértőket tömörítő NEXT-csapat, illetve az ország-márkázással megbízott hivatalos marketing szervezet, az MTÜ.  

A „Magyarország, MerítünkBelőled” NEXT-projektet és prezentációt az MTÜ kommunikációs vezérigazgató-helyettese Bánhegyi Zsófia és Kassitzky Attila kommunikációs igazgató úgy értékelték, mint azon szakmai kapcsolat első lépése, amely alapján a Magyar Turisztikai Ügynökség feladatai és prioritásként megfogalmazott lépései találkozhatnak az ország-márka-műhely szándékaival, azzal, hogy egy hosszú időszak után, végre jó kezekbe kerüljön a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása és jövőbeni menedzselése.

„Végre jó kezekbe került a professzionális, a szakma által is elfogadott, vonzó és szerethető Magyarország-brand megalkotása”. A pillanat valóban történelmi, erősítette meg Bódis Gábor, a NEXT alapítója, miszerint minden feltétel és a lehetőség adott ahhoz, hogy a márkaépítés országos és helyi szintjei is a legmagasabb színvonalon, immár versenyképesen elinduljon, illetve folytatódjon.

Ahogyan felvázolta, a „think tank” pozícióból történő váltással a cél az, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség napi szintű tervezési, előkészítési, jóváhagyási folyamataiba becsatornázva, a több mint négy esztendeje megalakult szakmai közösség immáron a „do tank” szerepben teljesedjék ki.

A merítés szimbolikája kifejezi azt is, hogy belső elhivatottság és szenvedély, valamint az értékek világos kommunikációja nélkül nem lehet sikeresen márkát építeni. Az MTÜ nem saját percepcióra, hanem a legfrissebb kutatásokra támaszkodva, úgynevezett időtálló, vagy furure-proof brand kialakítását tűzte zászlajára, a hamarosan nyilvánosságra kerülő turisztikai stratégiájának összeállításával párhuzamosan.

Az egyes küldő-piacokra más és más, piac-specifikus üzenetekkel készül az ügynökég, amelyeket influencerek, bloggerek és volggerek tesznek trendivé majd.

Kiemelt jelentősége lesz a 2020-ig tartó attrakciófejlesztési források lehívásának, továbbra is kulcs-szó marad a fenntarthatóság. A jelenlegi előkészítő munka a benchmark-elemzés, amelyhez jó adalékokat és hasznos szempontokat nyújt a Hungary NEXT best-parctice portfóliója, valamit a 2014-ben nyertes „Hungary. Still & Sparkling” márkakoncepciója. 

A szakmai egyeztetés-sorozat további lépéseit és menetrendjét a felek közeljövőben dolgozzák ki, annak érdekében, hogy a nem túl távoli jövőben debütáló ország-márka és annak alrendszerei a lehető legmodernebbek és leg-egyedibbek lehessenek. A Hungary NEXT műhelyét még Bárány Attila, a magyar termék rajongókat tömörítő online portál gazdája, Szita Miklós, producer, a Hello Hungary - Hello Budapest filmsorozat kitalálója, Sztranyovszky Dániel tartalom menedzser, Pandur Bálint új média-szakértő, illetve Bódis Krisztián, a Budapest Images gyűjtemény tulajdonosa és fotósa képviselték. 


Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség

Nagyon alacsony a Duna! – figyelmeztet a vízi rendőrség 

Az alacsony vízszint miatt a fő hajózási útvonal jelentősen beszűkült.
Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon

Már várják a négylábú strandolókat Fonyódon 

Megnyitotta az idei szezont a fonyódi kutyabarát fürdőhely.
Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban

Titokzatos Erzsébet-portré a Gödöllői Királyi Kastélyban 

A Gödöllői Királyi Kastély egy eddig ismeretlen, különleges Erzsébet királyné-portréval gazdagította gyűjteményét.
Augusztusban PanyolaFeszt

Augusztusban PanyolaFeszt 

A tavaly nagykorúvá cseperedett PanyolaFeszt komoly missziót vállal évről évre, fontos ügyeket karol fel.
TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket

TKI: az ágazat szereplői romlónak látták helyzetüket 

Az index értéke a múlt havi három pontos emelkedés után négy ponttal csökkent az év hatodik hónapjában.
Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál

Új fejezetet nyit a Zsolnay Fényfesztivál 

Elképesztő látványvilág költözik a Zsolnay Negyedbe.
MME: ne etesse a vízimadarakat!

MME: ne etesse a vízimadarakat! 

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) hétfőn közzétett lakossági felhívásában arra kér mindenkit, hogy semmivel se etessék a vízimadarakat.
Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije

Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije 

Az egyik legjelentősebb nemzetközi környezetszépítő megmérettetés zsűrije június végén érkezett azért, hogy értékeljék a két települést.
Kerékpáros fejlesztés Szolnokon

Kerékpáros fejlesztés Szolnokon 

Új szolgáltatással gazdagodik a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum.
Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál

Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál 

A kiadvány a kerékpárral és gyalogosan bejárható útvonalakat ábrázolja, megkönnyítve a természetbarát látogatók tájékozódását.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.