hirdetés
hirdetés

A fenntartható turizmust népszerűsíti Németország új oldala

Az UNWTO világturisztikai szervezet koordinálja az „International Year of Sustainable Tourism for Development”, vagyis a fenntartható turizmus fejlesztésének nemzetközi évét. A Német Turisztikai Hivatal (DZT) arany partnere ennek az évnek, és felhasználja a lehetőséget arra, hogy Németországot a példás fenntartható turisztikai kínálatok és szolgáltatások úti céljaként pozicionálja a nemzetközi mezőnyben.

hirdetés

A tematikus év kezdetén a DZT elindította új microsite-ját a „Fenntartható utazás Németországban” témában, melyet ide kattintva lehet elérni.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „Az utazások megnövekedett száma, a klímaváltozás és a felhasználók igényeinek folyamatos növekedése miatt a fenntartható ajánlatok létfontosságúak egy desztináció jövője szempontjából a nemzetközi versenyben. Ezért Németország márkamagjában célzottan ültetjük el a fenntarthatóság aspektusát.”

germany.travel/nachhaltigkeit
germany.travel/nachhaltigkeit


A microsite 17 nyelven, összefogottan képezi le a „Fenntartható utazás” információit a teljes turisztikai értéklánc mentén. A témák többek között a Klímabarát utazás busszal, vonattal és tömegközlekedéssel, Szállások, Gasztronómia, Hagyományok és népszokások a skanzenekkel, UNESCO-világörökségek, Slow Travel és természeti tájak, Zöld városok, beleértve az upcycling, a wellness/gyógyfürdők kategóriát, valamint az Akadálymentes utazás és Zöld meetingek.

A felhasználók egy interaktív Németország-térképen kereshetik meg a tanúsítvánnyal rendelkező fenntartható szállásokat – az egyszerű ökokempingektől a több csillagos hotelekig. A tanúsítvány kiválasztása Eco-Trans szakértők által történik a szövetségi államok marketingszervezeteivel együttműködésben. A megkapó képek, slide-showk és videók az eredetiség élményét adják, a mobileszközökre történő folyamatos optimalizálás pedig támogatja a felhasználóbarát megoldásokat az utazás megszervezésénél és útközben.

A DZT rendszerezetten fel- és kiépítette kompetenciáját a fenntarthatóság témában, tudását különböző formákban partnerei rendelkezésére bocsátja és összeköti kompetenciáit saját hálózatán belül. Egy három oszlopon alapuló stratégia keretén belül a DZT részt vesz a konkrét fenntartható ajánlatok és projektek fejlesztésében, mint például a fenntartható turisztikai desztinációk versenyén vagy a „Fenntarthatóság a németországi turizmusban” vezérfonalának kidolgozásában.

A második oszlop a kommunikációs stratégia – ezzel a DZT elülteti a fenntarthatóság aspektusát a márka magjában. A DZT folyamatosan bemutatja Németország magas standardját nemzetközi workshopokon és konferenciákon. A belső fenntarthatósági indítvány mint harmadik oszlop konzekvensen optimalizálja a DZT aktivitásait ökológiai, ökonómiai és szociális szempontokból, illetve a belső munkafolyamatokat is.

A németországi beutazás legnagyobb értékesítési rendezvényét, a GTM-et a DZT 2012-óta zöld meetingként rendezi meg. A DZT eredményei leellenőrizhetők a Green Globe tanusítvány, az Ökoprofit-vállalat Frankfurt elismerés által, illetve a német kormány által támogatott energiahatékonyság-hálózat részeként.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai