hirdetés
hirdetés

Alakuló ülés a pesti Continental Hotelben

Mindenki percre pontosan érkezik, köszöntés, névjegycserék. Augusztus 7-én elegáns környezetben felszolgált reggelivel, majd ezt követően két szakmai előadással megalakul a budapesti Continental Hotelben – a házigazda, Varga Kitti kezdeményezésére (a szervezésben szerkesztőségünk, a Turizmus Trend/Vendég & Hotel is szerepet vállalt) – a Marketing Belső Kör (MBK), amelynek célja a párbeszéd, ismerkedés, véleménycsere és egyfajta mini szakmai fórum a hazai négy-, illetve ötcsillagos szállodák marketinges szakemberei számára.

hirdetés

Rövid bemutatkozás: minden részt­vevő elmondja, mit dolgozik. Van, aki épp szülési szabadságról tért vissza a pozícióba, más azt mondja vicce­sen, a legelső információ, amelyet szeret­ne megosztani, hogy ő tulajdonképpen két méter két centi – mert úgyis mindenkinek szembeötlő a hórihorgassága. Többen kifej­tik, jó, hogy végre találkoznak, ismerkednek egymással, és talán mód nyílhat arra is, hogy tanácsot kérjenek. Többek váltottak nem­régiben, új a jelenlegi feladatkörük, vannak, akiknek salesszel egybekötött a munkájuk. Ez alapján kisebb eszmecsere is kialakul, végül olyan megállapodás születik, hogy sokszor szerencsés, ha e két pozíció egy­beesik, mert épp a salesmunkát határozza meg a marketing – és jó, ha a tervezés és a feladat-végrehajtás egy kézben marad. Van, aki arról panaszkodik, ha valahol rosszabbul alakulnak a számok a tervezettnél, épp a marketing- és a reklámköltségeket faragja le a menedzsment – pedig ilyen­kor kellene erre a területre többet fordítani, mert csak így lehetne megfordítani a rossz eredményeket.

A közös reggeli után két rövid prezen­táció következik, mindkettő szakmailag profi és nagyon érdekes. Az első előadás a tartalommarketingről szól (előadó: Pásztor Krisztina, Senpai Consulting), amely a rek­lámkampányok célcsoportját, a sales és a marketing kapcsolatát, a vendégérkezést növelő akciókat, célzott e-maileket, az egy eszköz – több funkció témákörét és a külön­féle megjelenési csatornákat érinti.

A második prezentáció témája a webdesign (előadó: Kovács Lóránt szak­értő): a programozáshoz, az online mar­ketingmunkához, a mobilalkalmazások köréhez, valamint az ajánlatok és a hotel világhálón történő megjelenéséhez ad tanácsot – konkrét példákon keresztül.

Az augusztusi találkozó az első lépés, hogy a hazai szállodai marketingesek párbeszé­det tudjanak egymással kezdeni. Olyan kezdeményezés, amelynek – a résztve­vők egyöntetű véleménye és hozzáállása alapján – lesz folytatása.

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai