Az illatok titka - Mitől lesz igazán vonzó egy márka?

A legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy hotel, üzlet vagy márka esetében is.

A magyarok is kénytelenek lesznek változtatni nyaralási szokásaikon - elérkezett az északi utak kora?
Mire számíthatnak a magyar turisták Németországban?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Czeiszing Miklóssal -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Német Turisztikai Hivatal magyarországi képviseletének vezetőjétől!

2024. március 21. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Próbáljunk csak egy olyan boltra gondolni, ahová gyakran járunk vásárolni, és valószínűleg az illatát is könnyen fel tudjuk idézni. Ez nem véletlen!

Egyre közismertebb tény, hogy az embereket az illatokkal lehet a legegyszerűbben és a leggyorsabban levenni a lábukról. Éppen ezt a hatékony módszert igyekszik az Aria Pura is kihasználni, hiszen a céljuk az, hogy megtalálják a tökéletes, leginkább testhezálló, stílusban tökéletesen passzoló illatot a hotelok, üzletek és márkák számára. A jól megválasztott, összetett, prémium illatok így egy pillanat alatt fogják emocionálisan megragadni a hotel, márka ügyfeleit, vendégeit és a vásárlóit anélkül, hogy ez tudatosulna bennük.

Az Aria Pura amellett, hogy illatosító berendezéseket és illatanyagokat forgalmaz, illatmarketing szolgáltatása segítségével igyekszik megtalálni ügyfelei számára azt az illatot, ami könnyedén márkájuk védjegyévé válhat. Persze ennek kapcsán joggal merülhet fel a kérdés, vajon mi is az az illatmarketing?

Egészen egyszerűen mondhatnánk azt, hogy amennyiben igazán jó illata van a hotelunknak, üzletünknek, az a márkát is még erősebbé fogja tenni. A tökéletesen passzoló illat vonzóbbá, kellemesebbé teszi a tereket és a légkört, így a vásárlók illetve vendégek még szívesebben fogják ott tölteni az idejüket. Ennek természetesen meglesz a gyümölcse, hiszen mindez együtt jár az eladások növekedésével is. Az Aria Pura tanácsadói több száz illat közül segítenek megkeresi azt az egyet, ami tökéletes összhangban lesz mindazzal, amit márkánk képvisel.

Mindamellett, hogy vásárlásra ösztönözhetjük az ügyfeleket a megfelelő illatok segítségével, nem szabad elfelejtenünk, hogy sokkal emlékezetesebbé tehetjük számukra a márkánkat, amely irányába sokkal inkább elköteleződhetnek és hűségesebbé válhatnak ezáltal. Egy bolt, egy étterem, egy hotel vagy éppen egy stúdió illata könnyedén vásárlásra, időtöltésre, maradásra bírhatja az embereket.

Érdemes belegondolnunk abba, hogy mennyire kellemes érzés a szeretteink, a frissen mosott ruhák, vagy éppen az otthonunk illatát érezni. Hiszen egyből boldognak, vidámnak és kiegyensúlyozottnak érezzük magunkat ezeknek köszönhetően. Ez az érzés bármely illat esetében a hatalmába keríthet bennünket, éppen ezért is nagyon fontos, hogy ne csak a saját magunkhoz, de a márkánkhoz megfelelő illatot is igyekezzünk megtalálni.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.