hirdetés
hirdetés

Gyertek Barcelonába konferenciázni!

Barcelona MICE kínálatának képviselői és hazai kiutaztatók randevúztak hétfőn a budapesti Boscolo szállodában. A cél: tovább növelni a Magyarországról konferenciákra és incentive-utakra indulók számának növelése.

hirdetés

De rögtön fel is merül a kérdés: van-e a hazai piacban akkora potenciál, hogy megérje nálunk kampányolni? Különösen, hogy a katalán résztvevők száma 2 szállodaláncban és 2 DMC-ben merült ki. Azonban mind Mateo Asensio, a barcelonai kongresszusi iroda képviselője, mind pedig a magyar részről megszólaltatott szakemberek egyetértettek: van.

Az eseményhez kötött hivatali utak terén Barcelona a hazai közönség körében is igen jól felépített és kommunikált márka. Számos magyar cég dolgozói utaznak az évente mintegy 3 millió üzleti és hivatali turistát vendégül látó városba. Ebből a nagy számból csak konferenciára 647 ezren érkeztek 2011-ben, összesen 2283 eseményre.

A MICE-vendégeknek sem a férőhely, sem pedig a rendezvényhelyszínek miatt nincs mit aggódni. A katalán fővárosban 382 szálloda bő 70 ezer ágya vár, míg rendezvény helyszín gyakorlatilag bármi lehet, „minden kiadó” - hangoztatták a workshopon. Csupán elképzelés és természetesen pénz kérdése, hogy valaki az FC Barcelona stadionjában, vagy éppenséggel az olimpiai park műugró medencéje mellett meetingel, vagy fogyasztja el gálavacsoráját.

„Imádunk étkezni, az étel nekünk a kultúra, minden sarkon muzsika szól” - sorolták a katalán vendégek városuk hangulati többletét, ami miatt szintén érdemes akár nem eseményhez kötött MICE-út helyszínéül választani Barcelonát. És akkor még nem szólt a fáma a vásárlás szinte végtelen barcelonai lehetőségeiről. Háttérnek pedig Gaudi szecessziója és a modernista Barcelonán túl áll hamarosan teljes egészében a 22@district városfejlesztési projekt, mely az egykori iparnegyedből, „Barelona Manchesteréből” teremt új funkciókkal ellátott kortárs csodát.

Ami miatt még felmerülhetnek kétségek Barcelona magyarországi MICE-piacszerzését illetően, az a közvetlen, full service légitársaság hiánya az útvonalon. Jelenleg a Ryanair és a Wizz Air uralja a terepet. Marad tehát, az átszállás, melyről megoszlik a workshopon megkérdezettek vélemenye. Mateo Asensio szerint a zürichi átszállás kényelmes és gyors. Barcelona reptere, El Prat, évente több tízmillió - 2011-ben 34,4 millió - utast szolgál ki.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai