hirdetés
hirdetés

Külföldre terjeszkedik a belépőjegyek piacterét kínáló magyar startup

A Tickething májustól Ausztriában is elérhető.

hirdetés

Egy évvel hazai indulása után nemzetközi terjeszkedésbe kezdett a belépőjegyek adás-vételére online piacteret kínáló Tickething. A startup szerint világszinten több ezer milliárd forintos piacot jelent a jegyek újraértékesítése, ezért folyamatos terjeszkedést terveznek, melynek első lépése az osztrák piacra specializált szolgáltatás elindítása volt.

A Tickething hazánkban elsőként hozott létre olyan online piacteret, amelyen bárki biztonságos keretek között értékesítheti feleslegessé vált koncert-, fesztivál-, színház-, vagy éppen sporteseményre szóló belépőjét – derül ki a sajtóközleményből. A startup több mint tízezer regisztrált felhasználóval rendelkezik Magyarországon, ez a nyári fesztiválszezonban pedig várakozásaik szerint tovább fog nőni.  

Magyarországon a legtöbben a közösségi médián keresztül próbálják meg eladni a feleslegessé vált elektronikus belépőjegyeiket, ez a cég szerint rengeteg visszaélésre, csalásra ad lehetőséget. A Tickethingen azonban az eladó előélete, valamint a teljes tranzakció nyomon követhető, ami a rendszeren keresztül, ellenőrzött módon megy végbe.

A cég fejlődését a GB & Partners Tőkealap-kezelő segítette az általa kezelt Prosperitás Proseed Közös Magvető Kockázati Tőkealap befektetésén keresztül. A Tickething 2016-ban bekerült a Telenor Accelerate programjába is, ami a startupok gyorsítását segíti. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai