Megnyílt a gyulai Hunguest Hotel Erkel

Erkel Ferenc szülővárosában, Gyulán szerdán ünnepélyesen megnyílt az Erkel Hotel, amelyből közvetlenül lehet eljutni a Várfürdőbe, és amelynek érdekessége, hogy Munkácsyról elnevezett szárnya három, Dürerről elnevezett szárnya pedig négycsillagos.

A beruházás 1 870 255 530 forintba került, ebből a szálloda komplex fejlesztését célzó projekt 600 millió forint uniós támogatást nyert a Dél- alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség pályázatán.

Dürer szárnya 177 standard kétágyas szobával, 5 várra néző lakosztállyal és 4 akadálymentesített szobával várja a pihenni vágyókat, több szoba erkélyéből gyönyörű kilátás nyílik a Várkertre és a csónakázó-tóra. Minden szoba légkondicionált, LCD tv-vel, mini bárral, telefonnal, internet elérhetőséggel, szobai széffel ellátott.

A háromcsillagos szárnyban 122 szoba van, ebből 97 standard kétágyas szállodai szoba, 20 tágas légkondicionált superior és 5 szoba akadálymentesített.

Több szekció, és egy nagy konferenciaterem is található a felújított szállodában, Harmónia néven nyílt meg wellness központja, ahol aroma gőzkabin, finn és infra szaunák, szolárium, kényeztető és merülő medence, élményzuhany, Dermalife Spa Jet hidromasszázs kabin, JADE köves masszázságyak és kondicionáló terem várja a vendégeket.

Gondoltak a kisgyermekes szülőkre is, modern, színes gyermekklub várja a játszani vágyókat.

Dr. Hüse István, a hotel ügyvezető igazgatója megnyitó beszédében elmondta, hogy a hotel május másodikától próbaüzemben már működik, a tapasztalatok azt mutatják, hogy a megvalósításban mindenki jó munkát végzett. „40-42 ezer kilométert tettem meg a projekt megvalósulása idejében. Küzdelmes másfél év volt, mindenki együttműködött, ennek meg is látszik az eredménye” - mondta az ügyvezető igazgató.

Gyula polgármestere szerint a fürdő és a város is megérezte a hotel hiányát, éppen ezért nagyon örülnek, hogy megnyílt a szálloda. „A létesítménnyel újabb munkahelyek teremtődtek és vonzóbb lett a város” - jelentette ki dr. Görgényi Ernő, aki az együttműködés jó példájának nevezte a közös munkát.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.