Sentiment analízis és hangulattérkép

Minden szálloda legfőbb célja, hogy vendéget nyerjen magának. Kritikus jelentősége van annak, hogy megértsük azt, hogy a vendégértékelések hogyan befolyásolják a mai utazóközönség foglalási döntéseit, és mi a legjobb módja annak, hogy ezeket a szálloda a saját előnyére fordítsa.

Mennyire hagyatkoznak a vendégek az utazási döntésnél a véleményekre?

(Status Labs statisztikái alapján):

● A megkérdezettek 87%-a olvas vendégvéleményeket a döntés meghozatala előtt (2020)- ez 6%-os növekedés 2019-es képest és 20%-os növekedés 2010-hez képest

● A megkérdezettek 79%-a ugyanannyira hisz az online véleményeknek, mint a saját családjának vagy ismerőseinek

● A megkérdezettek 94% azt nyilatkozta, hogy a pozitív vélemények hatására nagyobb eséllyel kedvelik meg a szállodát

A fentiek egyértelműen bizonyítják, hogy mekkora jelentősége van a vendégvéleményeknek.

A reputáció menedzsment számos kihívással és lehetőséggel jár a szállodák számára. Ezeket a lehetőségeket kiaknázva valós adatok, valós információk állhatnak a szállodák rendelkezésére, ahhoz, hogy megértsék a legújabb vendégigényeket.



A vendégek megértése és igényeik felmérése a kulcsa annak, hogy vendégeket nyerjünk szállodánknak, valamint, hogy felejthetetlen élményeket tudjunk nyújtani. Ezt egyetlen dolog teszi lehetővé: meghallgatni vendégeinket. Ez pedig mihez vezet? Visszajelzéshez és adathoz.

A vélemények valós idejű és minden részletre kiterjedő elemzése megoldást nyújt és irányt mutat. Mit tudhatunk meg a véleményekből?

Egy szóval: mindent.

A valós, színtiszta meztelen igazságot. A vendégek kendőzetlen, köntörfalazás nélküli tapasztalatait, elvárásaikat, legfőbb vágyaikat.

Hogy mit gondolnak rólad valójában a vendégeid és ez hogyan befolyásolja a bevételedet, valamint ezekre alapozva milyen menedzsment döntéseket tudsz meghozni, abban a professzionális véleménykezelés és adatelemzés lehet segítségedre.

A sentiment analízis során azokat az említéseket (érzéseket) veszik figyelembe, amik alapvetően meghatározzák és befolyásolják a szállodai szegmensek pontszámait.



A hangulattérkép segítségével pedig pontosan tud tájékozódni a szálloda, hogy melyik irányba és milyen úton kell haladni a siker felé.

A reputációs pontszám, mint fontos KPI, egyre felbecsülhetetlenebb. Az ár és revenue management minden vállalkozás alapja, de ezek a mutatók nem elegek ahhoz, hogy visszatérő vendégeket generáljanak.

Meghallgatni a vendégeket, figyelni az igényekre és azok alapján fejleszteni. Ez szükséges ahhoz, hogy a vendégek visszatérjenek, és hajlandóak legyenek többet fizetni.

Az Everguest segítségével most felmérheted, hogy mit gondolnak rólad a vendégeid, mik a problémák és hogyan oldd meg azokat. Kérd az első ingyenes konzultációt és egy teljes reputációs auditot, hogy felkészülten várhasd az újonnan felmerülő legújabb vendégigényeket!


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?